Paheksuttavaa siveettömyyttä nuoriso yöllä pitäny täällä
Niin on.Paheksuttavaa siveettömyyttä nuoriso yöllä pitäny täällä
Hmph... PäivääHuomenta
...eeeeikä ole vielä, kun virallisesti suurin piirtein ehkä hiuksenhienosti aamupäivääHmph... Päivää
Joo, toi Ellu on vielä niin teininen että sitä pitää hiukan vahtia kun riekkuu ja rällääPaheksuttavaa siveettömyyttä nuoriso yöllä pitäny täällä
Mulle on jo päivä. Heräsin ennen 6.00....eeeeikä ole vielä, kun virallisesti suurin piirtein ehkä hiuksenhienosti aamupäivää
selityksiä.Joo, toi Ellu on vielä niin teininen että sitä pitää hiukan vahtia kun riekkuu ja rällää
Kisu oli aivan mahroton kutipatti viimeyönä, ei antanut mun mennä ees nukkumaanTsot tsot.. nuoriso valvonut täällä myöhään.
Iteki riehuit ja ryyppäsit.Joo, toi Ellu on vielä niin teininen että sitä pitää hiukan vahtia kun riekkuu ja rällää
Jaahas että mua täällä paheksutaan, menikö se muisti sitte kuitenki häh mitä? Pitäskö muistutella vähän siitä kuka se konttaili ja tanssi nakuna pitkin pöytiä ja hihkui ikkunasta ohikulkijoille kuinka ''Im Queen of the world!!''Joo, toi Ellu on vielä niin teininen että sitä pitää hiukan vahtia kun riekkuu ja rällää
Niin niin.. sitoi sut tuoliin..Kisu oli aivan mahroton kutipatti viimeyönä, ei antanut mun mennä ees nukkumaan
Niinpä, mä täällä pidin kunniaa ja mainetta pystyssä ja ainakin yritin hillitä niien meininkiäPaheksuttavaa siveettömyyttä nuoriso yöllä pitäny täällä
...???!!!...niinku mitäkähä*piipittääsopertaa*...tostahan saa nyt erheellisenvirheellisesti semmoisen kuvan että*haukkoo henkeä palkeisiinsa*....m i n ä*ufopääkkönen*...oisin mukamas....*pysty sanomaankan*selityksiä.
paheksun moista riekkumista.
hyvää huomenta.
Muokkasin vähänIte riehuit ja ryyppäsit.
Sen siitä saa kun nautiskelee pullollisen kuplivaa *halaa* siinä menee sitten koko muistikuva ja vaatteet ja aatteet viheltäen vaan ikkunasta pihakoivuun...???!!!...niinku mitäkähä*piipittääsopertaa*...tostahan saa nyt erheellisenvirheellisesti semmoisen kuvan että*haukkoo henkeä palkeisiinsa*....m i n ä*ufopääkkönen*...oisin mukamas....*pysty sanomaankan*
...ihan nätisti sievästi olin seurustelemassa teijen yökyöpeleitten kanssa...
En tiiä mitä ketjua oot menny lukemahan...en oo meinaa m ä tuhmaillu ollenkaan, nih.Huomenta mussukat
Jaahas,sitä on ketjussa yöllä valvottu ja tuhmailtu.
Yöllä pitäis nukkua tai tehä jottain sängyssä eikä riekkua ketjussa
Vaatteet on päällä ja kahvi & tuorepuuro nautittu
Kutipatti??!!Kisu oli aivan mahroton kutipatti viimeyönä, ei antanut mun mennä ees nukkumaan
No ni!!Iteki riehuit ja ryyppäsit.
Mitäs tänne, virkistyin kummasti kun tänne eksyi sellanen metriheikkinen lentävä hyttynen jolla oli toista metriä pitkä piikki takapuolessaKutipatti??!!
Melko moneksi mua on kutsuttu muttaettäkö...ookkei, mitäs vielä?
Huomenta Ellulaankin - niukin naukin näemmä väistetty vessan ovea
Jaahas että mua täällä paheksutaan, menikö se muisti sitte kuitenki häh mitä? Pitäskö muistutella vähän siitä kuka se konttaili ja tanssi nakuna pitkin pöytiä ja hihkui ikkunasta ohikulkijoille kuinka ''Im Queen of the world!!''
Teijän riekkumisesta, ryyppämisestä ja tuhmailuista ihan luinEn tiiä mitä ketjua oot menny lukemahan...en oo meinaa m ä tuhmaillu ollenkaan, nih.
Tosin..en oo vielä ehtiny aamupalaa syyä, niin luin ihan selkeesti että oot "..kahvi&tuorepuuro naitu"
Verensokerit o n alhaalla, anteeks
Kyllä se oli nyt toisin päin toi sitominenkin, täällähän sitketaan nyt faktoja ihan pyllylleen...Niin niin.. sitoi sut tuoliin..