Luin jostain. En muista enää mistä.Mistä tiedät?
Luin jostain. En muista enää mistä.Mistä tiedät?
Kai sen moni tietää. Miekin tiiän.Mistä tiedät?
Mä oon kans aika vaalee,rusketusta vähän kasvoissa,käsivarsissa ja jaloissa.Mä olen vaalea koko kropasta. Käsivarsissa on vähän rusketusta.
Hyvä Tinku, elä anna periksMä juon rasvatonta ja elän vaarallisesti ,ihan sama mitä mieltä olette.
Mä en juo maitoo ollenkaan, jos jotain niin asidofilus/bifidus piimää voin ottaa, mutta sitäkään en tarpeeks...en ees muista millon viimeks. Onneks syön juustoo, rahkaa jne...Onneksi mie en enää juo rasvatonta maitoo
Luin jostain. En muista enää mistä.
Kai sen moni tietää. Miekin tiiän.
Luin jostain. En muista enää mistä.
Oliks pakko?Pierasin
Mie en juo maitoa ollenkaan,hyvin harvoin piimääkään. Ainoot maitotuotteet mitä joskus ostan / syön on jogurtti & rahka,joskus tavallinen kermajäätelö.Mä en juo maitoo ollenkaan, jos jotain niin asidofilus/bifidus piimää voin ottaa, mutta sitäkään en tarpeeks...en ees muista millon viimeks. Onneks syön juustoo, rahkaa jne...
Tuossa asiassa me naiset ollaan paremmassa asemassa teihin miehiin nähden, meijjän kohallahan on vaan parempi mitä useemmin tulee....Mie oon joskus kokeillu, että montako kertaa pystyy vuorokaudessa laukeamaan, mutta aina se epäonnistuu, toisinaan en muista laskea ja toisinaan unohdan runkata
Yli viis kertaa enkka ja aikamoista lirua tulloo jo siinä vaiheessa
En.Tilaatko sie mitään lehtiä?
Tuossa asiassa me naiset ollaan paremmassa asemassa teihin miehiin nähden, meijjän kohallahan on vaan parempi mitä useemmin tulee....
jjjaaa hetkinen mitäs hiivattia mä sun kanssa orgasmeista oikein keskustelen...senkin tahmatassu
Mä juon maitoa ja piimää. Syön jogurttia, viiliä, rahkaa, juustoa, raejuustoa..
Kaikkia vaivaa näköjään väsymysTaas väsyttäis mutta nyt ois liian aikasta mennä yöunille...viimeks kun iski tää väsymys päälle iltapäivällä pesin kylppärin että virkistyn...nyt ei kyllä jaksa ees aatella muuta kuin sänkyä
Tarkoitin että vuorotellen. En samalla kertaa.Aika paljon maitotuotteita yhdelle kertaa.
Mie ajattelin paistaa makaroonimössöä iltapalaksi ja juoda pari lasia maitua
pah. muutaman kerran jaksatte ja sit piisaa.Tuossa asiassa me naiset ollaan paremmassa asemassa teihin miehiin nähden, meijjän kohallahan on vaan parempi mitä useemmin tulee....
jjjaaa hetkinen mitäs hiivattia mä sun kanssa orgasmeista oikein keskustelen...senkin tahmatassu
Ei pie paikkaansa Kyllä mää ainakin jaks....no mutta onpa kiva kun lakkas tuulemasta ulkona ja näyttäis jopa hieman ohentuneen toi pilviverhokin!!pah. muutaman kerran jaksatte ja sit piisaa.
rättis on vaan rapakuntonen