• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en juo maitoo ollenkaan, jos jotain niin asidofilus/bifidus piimää voin ottaa, mutta sitäkään en tarpeeks...en ees muista millon viimeks. :oops:Onneks syön juustoo, rahkaa jne...
Mie en juo maitoa ollenkaan,hyvin harvoin piimääkään. Ainoot maitotuotteet mitä joskus ostan / syön on jogurtti & rahka,joskus tavallinen kermajäätelö. :D
Joskus pihistän mieheltä muutaman viipaleen juustoa :unsure:
Muuten korvaan kasvistuotteilla
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
Mie oon joskus kokeillu, että montako kertaa pystyy vuorokaudessa laukeamaan, mutta aina se epäonnistuu, toisinaan en muista laskea ja toisinaan unohdan runkata :mad:

Yli viis kertaa enkka ja aikamoista lirua tulloo jo siinä vaiheessa :(
Tuossa asiassa me naiset ollaan paremmassa asemassa teihin miehiin nähden, meijjän kohallahan on vaan parempi mitä useemmin tulee....:)

jjjaaa hetkinen mitäs hiivattia mä sun kanssa orgasmeista oikein keskustelen...senkin tahmatassu:cautious::notworthy::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Taas väsyttäis mutta nyt ois liian aikasta mennä yöunille...viimeks kun iski tää väsymys päälle iltapäivällä pesin kylppärin että virkistyn...nyt ei kyllä jaksa ees aatella muuta kuin sänkyä:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä