Pessimisti
Vonkausmonologi toiminut ainakin Toukolla varsin kiitettävästi.
Vonkausmonologi toiminut ainakin Toukolla varsin kiitettävästi.
No sinä nyt et sais alistettua edes ameebaa vaikka vastaan uis.Vonkausmonologi toiminut ainakin Toukolla varsin kiitettävästi.
Vatserin pienet vadelmamunkit on hyviä
Ei ole. Mitä sä niillä?Onko kellään vanhoja anttilan tai elloksen kuvastoja?
Ei ole. Mitä sä niillä?
Onko kellään vanhoja anttilan tai elloksen kuvastoja?
En o tainnu maistaa. ja sulle en antais vanhoja anttilan kuvastoja 80-luvulta vaikka jostain löytyis (ei lÖydy).. senkin tahmanen ..Vatserin pienet vadelmamunkit on hyviä
Ei edelleenkään oo ja sanon sen alapeukunkin uhalla *uhoaa rohkeena*Onko kellään vanhoja anttilan tai elloksen kuvastoja?
Silti piti kysyä.Mitäpä luulet
Ei edelleenkään oo ja sanon sen alapeukunkin uhalla *uhoaa rohkeena*
Rakasta Lunaamme lainaten...kuuleppas nyt mokoma tahmainen....tassu, et kyllä turmele anttilaa ja ellosta mäihäilyilläs! *suuttua tupsahtaa*Kyllä mie vielä jostain löydän niitä, ne on hyviä
Rakasta Lunaamme lainaten...kuuleppas nyt mokoma tahmainen....tassu, et kyllä turmele anttilaa ja ellosta mäihäilyilläs! *suuttua tupsahtaa*
Noin, meni ohi
Varo ettei jää kiinni...tai mitäs mä höpäjän, piti sanoo että toivottavasti jää peukku kiinni ''sinne''!!Saan tänään saunan jälkeen alapeukkua
Kyl sää tiiät mitä rättis niillä tekkeeEi ole. Mitä sä niillä?
Mä katoin yks ilta kauhulehvaa ja huoneen toinen puoli oli pimeenä...kissa tuli istumaan tohon lattialle mun viereen ja alkoi tuijottamaan ihan tonne perimmäiseen nurkkaan tässä huoneessa, kyyristeli ja urahteli välillä....kyllä nimittäin sen jälkeen laitoin ison valon päälle ja leffakin vaihtui äkkiä kauhusta seikkailun puolelleMokomat katit
Saunan jälkeen vilvoiteltiin makkarissa, tuuletin päällä. Niin ensin Hertta kahtoo miehen puolelta ihmeissään lattialta kurkottaen pitkälle,sitten Minttu tulee & kahtoo samaten mun puolelta sänkyyn