Senkin hihhuli!Sängyssä, alko väsyttää. Yöllä ei passais hihhuloida partsilla kesken unien.
Itte olen ollu koko viikon väsyny.
Senkin hihhuli!Sängyssä, alko väsyttää. Yöllä ei passais hihhuloida partsilla kesken unien.
siiiiiiklit on hyviiiii pottuiiiii. Vaikka enpä ole koskaan maistanu pahaa perunaa..Vielä tunti niin voi laittaa siiklit kiuhumaan ja popsia padan kanssa.
Tätä syödään viel torstainakin varmaan. Pienet annokset on hankalia tehä.
Luin taas niin mettään kun lukea voi...''vielä tunti niin voi laittaa silikoonit liukumaan ja popsia paidan kanssa...''Vielä tunti niin voi laittaa siiklit kiuhumaan ja popsia padan kanssa.
Tätä syödään viel torstainakin varmaan. Pienet annokset on hankalia tehä.
annabellet on kanssa hyviäsiiiiiiklit on hyviiiii pottuiiiii. Vaikka enpä ole koskaan maistanu pahaa perunaa..
On varmaan, en muista kaikkien perunarakkaiden nimiä.annabellet on kanssa hyviä
Minäkin olen ollut koko viikon väsynyt. Mutta kun ei ole töihin meno niin nukun miten sattuu.Senkin hihhuli!
Itte olen ollu koko viikon väsyny.
KiinnostaaKuinKasaKiviä.
Saatko ottaa jo kahvia ? *ojentaa varovasti*
(=päikkärien jälkeinen hppupäinen pöllöys- ja paleltumistila)
Mä luulin että se ois lyhenne Klu Klux KlaanistaKiinnostaaKuinKasaKiviä.
olen tainnu mainita luulemisesta ennenki.Mä luulin
Olettamisesta...olet sanonunna olettamisesta...*vikisee pöyvän alta*olen tainnu mainita luulemisesta ennenki.
p:llä oli linssit huurussa kun ei nähny koiden )??) määrää.Mä luulin että se ois lyhenne Klu Klux Klaanista
Miten toi muuten taivutetaan? Kooitten?p:llä oli linssit huurussa kun ei nähny koiden )??) määrää.
Niinpä. ??Miten toi muuten taivutetaan? Kooitten?