Oliko yksikään väliinmenijä suomalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, kumma juttu, että nyt alkaa valtamediassa vimmattu muslimien ylistäminen. Yksi muslimi on nostettu jalustalle ja hänestä leivotaan sankaria kovaa vauhtia, vaikka suomalaisia oli useampia ajamassa tekijää takaa.

Haluaisin saada puolueetonta uutisointia, mutta sitä ei valitettavasti Suomen valtamediasta enää saa.

Juuri näin. Tulee mieleen lelu-Rami, joka osoittautui pahemman puoleiseksi rikolliseksi. Suvakkeihin hänen valheensa upposivat kuin veitsi kuumaan voihin. Normaalijärkiset ovat varuillaan.

AP on itse asiassa helvetin huolissaan siitä mitä tilanne kuvastaa, mietipä itse. Millaisessa tilassa kuvittelet kansan olevan, jolloin omiaan ei puolusteta? Mieti hiukka pitemmälle niin saatat oivaltaa.
Suomalainen ei ole tottunut siihen että joku alkaa summamutikassa tappaa keskellä päivää keskellä toria ihmisiä.
Olisitko sinä urheasti rynnännyt puukon eteen?

Se on hyvä sivusta viisastella ja keksiä tarinoita mitä tekisi. Todellisuudessa kukaan ei tiedä varmuudella miten tällaisessa tilanteessa toimisi ennenkuin joutuu sellaiseen.
Ihminen voi mennä shokkiin ja lamaantua kun näkee yhtäkkiä jotain käsittämätöntä, jotakuta puukotetaan nenän edessä kuoliaaksi.
Olen ollut väkivaltatilanteissa ja tehnyt mitä pystynyt.

Te ette tiedä kuinka moni suomalainen meni väliin ja otti kenties osumaa koska siitä ei uutisoida.
Se ettei siitä uutisoida ei ole todiste että niin ei ole tapahtunut.

Minä en ilman kättä pidempää mene väliin jos jollain on 20cm leuku tanassa ja puukottaa sillä ihmisiä. Harvemmin tulee kaupungilla käveltyä sellaisen kättäpidemmän kanssa kun se yleensä on jopa laitontakin.

Minä en ilman kättä pidempää mene väliin jos jollain on 20cm leuku tanassa ja puukottaa sillä ihmisiä. Harvemmin tulee kaupungilla käveltyä sellaisen kättäpidemmän kanssa kun se yleensä on jopa laitontakin.
Sehän tässä myös huolestuttaa. Miten voi olla mahdollista, että ihmisten lakia noudattaakseen pitäisi vain "ottaa selfieitä". Tämä tilanne kokonaisuudessaan ei kerro hyvää yhteiskunnan tilasta.

http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005332428.html

”Olin pettynyt että kun rupesi tapahtumaan, suurin osa suomalaisista kaivoi kameran esiin ja alkoi kuvata. Hyvin monet maahanmuuttajataustaisen näköiset ihmiset tekivät ison työn suojellakseen muita”, mies totesi.
Olisiko näin, että maahanmuuttajataustaisiin on tarttunut sotiemme aikainen "kaveria ei jätetä" -henki. Kyllä hävettää olla saman maan kansalainen noiden kännykän kaivajien kanssa.