Softy
JooAi niin !
Onneksipa olikin vaan tommonen päivän kestävä, nyt on mukavaa olla normitilanteessa
JooAi niin !
Onneksipa olikin vaan tommonen päivän kestävä, nyt on mukavaa olla normitilanteessa
Työrytmi päällä vai muutoin unet karussa..?Huomenta hiipparoinut kämpässä muita herättänättä jo ennen kuutta. Nyt maistuisi toinen aamupala.
mulla on sentään parempi aamupala kun paavolla.Paavo Pesusieni alkaa.
Siis......onko siinä niinku..miks se on k a h v i maito? Eiks se voi olla ihan vaan maito? Vai...onko siinä sitä kahviakin mukana?Luin tuosta oatlyn kahvimaidosta. Sitä voi myös juoda sellaisenaan.
Työpäivinä herään aiemmin. Kahvia ja voikkariaTyörytmi päällä vai muutoin unet karussa..?
Mitä sä kiskot napaasi?
Josko toi mun nälkäkin heräilis...
Joomulla on sentään parempi aamupala kun paavolla.
Se on erityisesti kahviin laitettavaa maidotonta juomaa.Siis......onko siinä niinku..miks se on k a h v i maito? Eiks se voi olla ihan vaan maito? Vai...onko siinä sitä kahviakin mukana?
en oo heränny ilmeisestikään joten antakaa armoa...
*ufopääkkönen*Työpäivinä herään aiemmin. Kahvia ja voikkaria
Ai miksniin erityisesti kahviin laitettava?Se on erityisesti kahviin laitettavaa maidotonta juomaa.
Jos on kahvia seassa niin sitten se on maitokahvi.
Aika usein 4.30 miehen työn takia. Itse nukkuisin kyllä mielelläni vaikka kuuteen asti.*ufopääkkönen*
..eli ennen kissapierua
Mulle viiden herätykset on aika....tiukkoja
Jos sielä haahuilee mun aamunälkä, niin sen vois napakalla kierteellä viskaista tähän osoitteeseen...ei tää mun maidon juonti pienellä kahvillakaan suju
Kahvi menee pilalleAi miksniin erityisesti kahviin laitettava?
Mitä sille kahville sitten tapahtuu? Verrattuna normimaitoon?
Se on maidon korviketta maitoallergisille. Etkö tiä?Ai miksniin erityisesti kahviin laitettava?
Mitä sille kahville sitten tapahtuu? Verrattuna normimaitoon?
Awwww...sie heräät halipusiruttaamaan toista ja toivottamaan hyvää työpäivääAika usein 4.30 miehen työn takia. Itse nukkuisin kyllä mielelläni vaikka kuuteen asti.
Myönnän, en ole ikinä kokeillut. Miltä se maistuu?Se on maidon korviketta maitoallergisille. Etkö tiä?
Mulla ei ole allergiaa mutta ajattelin siirtyä maidottomaan juomaan.
No enSe on maidon korviketta maitoallergisille. Etkö tiä?
Hiukan liian monta, mutta annetaan nyt olla, tämän kerran.Awwww...sie heräät halipusiruttaamaan toista ja toivottamaan hyvää työpäivää
..tai hellit yöunille
Voi teitä kahta ihanaa*huokaa*...
...tulikohan nyt tarpeeks monta-hymppää laitetuksi*epäilee*...
Haluat suolitulehduksenSe on maidon korviketta maitoallergisille. Etkö tiä?
Aikaisemmin olen käyttänyt kaurajuomaa en tuota juomaa. Mutta ei kai se siitä suuresti eroa.Myönnän, en ole ikinä kokeillut. Miltä se maistuu?