The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.

Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.

Joten moi.

Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
 
Eikö ookkin ohut herkku maailman parasta leipää?:love: Onhan onhan joo??:barefoot::barefoot:
Mulla oli ykspäivä kyseinen paketti kädessä ja kuljin pitkin kauppaa se kätösissäni mutta kun muuta ostettavaa ei ollu niin vein takasin.Ja ne oli ruispaloja! Mun vatta ei kestä sitä tavallista ruispalaa niin en tiedä kestääkö tota...pitänee ottaa uus yritys joku kerta ja mennä kassalle asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.

Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.

Joten moi.

Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
Mä toivon että et katoa täältä ja että ymmärrät sen, että nyt se kaikki paska liippas suomalaisia vähän turhankin läheltä ja sen takia siitä on purettu tuntoja myös ketjussa. En usko että Ketju muuttuu MV lehden kaltaiseksi mutta ymmärrystä toivon myös sinulta nyt kun oikeasti, tää kosketti monta ihmistä. Mun tuttuja oli Turussa samaan aikaan siellä torilla jotka näkivät kun se (viaton) äiti kuoli siihen ja miks? No vaan siks koska sattui kävelemään siitä ohi....tänä iltana sen äidin kodissa on ainakin yksi lapsi joka ihmettelee missä äiti on ja miksi kaikki itkee.
 
Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.

Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.

Joten moi.

Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
No nyt en ymmärrä kyllä että miksi. Oma on toki valintasi mutta mun mielestä esim ketjussa ollaan aika maltillisesti kuitenkin tämänpäiväistä kaikkia järkyttävää tapahtumaa käsitelty. Tottakai tuollainen tapahtuma uhreineen herättää keskustelua ja musta on vain hyväkin että voidaan sanoittaa tuntemuksia. Ja - kyllä nämä vain koskettavat perheitä sillä kasvatamme lapsistamme osallistujia ja tekijöitä tähän maailmaan missä joutuvat näemmä varautumaan mihin tahansa.

Mietipä vielä asiaa kaikessa rauhassa. Mielipiteitä kun mahtuu maailmaan kuin ketjuunkin keskustelijoineen - molemmat ovat enemmän kuin sallittuja :)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.

Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.

Joten moi.

Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
Moi!
Kokeile YLE:ä tai HS:ää, niissä vielä sensuuri pelaa (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä