• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mulla oo hernekeittoo vaan Rättiksellä :p Mä vaan motkotin hälle siitä kuinka purkkikeitto ei ole keittoo vaan mössöö :)
Ensin sä laitat soimaan muuta kuin Elvistä.
Sitten kerrot, että sinulla ei ole rokkaa puhumattakaan asiallisista höysteistä.

Olet siis juuri semmoinen nainen josta äiti poikaa varoittaa.

Ja ruoskin itseäni koska toi ei ole Elvistä.
 
Terveisiä kanttarellijahdista. Kolme löysin. Mitä ne puhuu, että niihin kompastuu. Lämpaankääpää löytyi. Siinä se sitten oli. Pitäisiköhän hieman sadella?
Eikä kun ne on myöhässä :). Sienet siis. Ja kanttarellit nyt on muutenkin semmosia astetta vikurampia lissuja jotta ei ne ihan joka varman paikassa kasvakaan. Mutta - hyvä alku tuokin(y), et kotiutunu tyhjin käpälin:)!
 
Tää tuli aamulla ja meni kuules niin oudosti ja salakavalasti tunteisiin että arvaas vaan kuka itki reinon kyydissä:oops::barefoot:...meni pumppuosasto ihan kallevillelleen ja koko aamupäivä tavanomaisuudesta poiketen haikeissa fiiliksissä...


No, onneksi päivä nyrjähti oikeille raiteilleen:D - onnistuin olemaan ajatuksissani sillä seurauksilla että en ollut tänään se Märkä Paita- osallistuja vaan Märät Pöksyt:notworthy:....aukasin hanan jotenkin tohkeissani ja suoraan voimapaineet kaakkoon kohdilleen ja vielä sopivaa estettäkin siihen niin - muuten roiskuu äkkisiltään ihan joka paikkaan ja kastelee kummasti(y):D



...et uskalla kokeilla, lälläspyy:sneaky:...arvasin :)


Ai ni - se viisu :). Kuolematon on hän:love:

 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hernekeitto on hyvää:p(laittaa lusikkansa soppaan mukaan)
Itetehtynä maailman parasta koska sinne voi laittaa oman suunnapsauksen mukaan joukkoon mitä haluaa. Ei kyllä oo pakko koska uppoaa masuun nuinkin ja saa nälän hiljaiseksi:)

Mutta jos sattuu olemaan hässäkkää päällä ja kiukkunälkääkin niin ihan hätinä ja hätäsesti menee se purkkiversiokin(y). Kunhan sen tuunaa pikkusen paremmaksi :)


Nyt mä oon saanut tirpanan lisäksi hernekeittotykkääjäksi ton yhden hurmurin :love:...2/3 ei huonosti ollenkaan(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä