• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Awww sulla onkin ollu mukava & ihana päivä :love::love:
Noi ihmiset on kyllä huipputyyppejä ja tänään sattu semmonen mäihä että näkyi isompi otanta...me kun viipotetaan vähän ominemme pitkin päiviä niin ihan aina ei tule joitakin nähtyä viikkoonkaan... Muutoinhan päivä oli ihan peffasta:D eli pakarat ja takareidet paukkuu ja valittaa kun on kiirettä liiankin kanssa ja mun pitää olla superhessuna:cautious::D...

Mutta päivät menee niin nopeesti että ei voi kuin ihmetellä :)

Mitäs ite pörröpääkkönen - mites sun päivä :)? Olihan awwwta sullakin :love:?

Tosin - enpä muuten taija tietääkään tai muisti lagittaa...onko sulla pörröpörrö vai ei:unsure:?
 
Ai nii. Käväisin lähikaupalla.
Ostoslista oli kauheen pitkä ja monimutkainen kun siinä oli;
- Tupakkia
- Olutta

Joten meinas käydä Routamisut ja unohtua ne tupakit uusintareissulle, mutta kassaneitonen säästi minulta jalkavaivoja kysymällä, että "Ostatko tupakit nyt, vai tuletko vartin päästä uudestaan?"
 
Ihania ihmisiä siellä :D :D

Syöt sitte muutakin kuin porkkanaa ja omenaa tänään!:cautious: Mä olen nyt tunnin ajan yrittänyt syyä tuota omaa (kalaisaa) annostani tuosta lautaselta vaan vieläpä ois puolet jälellä:oops:...no sain mä salaatin sentäs jo alas(y)
Hei, kalan nyt ainakin pistät kohti pötsiä koska se on niin hyvää :)!! Oikeesti - syö se kala!!

Ja juujuu, pitää kait sitä muutakin syyä - jupksuomppu ja -porkkana meni töissä ja nyt nää kaks tässä... Tahtoo vaan olla nyt niin lämmintä että mulla ainakin menee näläntarve jonnekin oottelemaan jääkauden tulemista:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:rolleyes::oops::D

Jalat kipiät ja väsyttää. Muuten ok. :)
Laita ne vadilliseen kuumaa vettä, sen jälkeen hierot jotain virkistävää rasvaa niihin ja nostat ne vähäks aikaa seinää vasten :)


Hei, kalan nyt ainakin pistät kohti pötsiä koska se on niin hyvää :)!! Oikeesti - syö se kala!!

Ja juujuu, pitää kait sitä muutakin syyä - jupksuomppu ja -porkkana meni töissä ja nyt nää kaks tässä... Tahtoo vaan olla nyt niin lämmintä että mulla ainakin menee näläntarve jonnekin oottelemaan jääkauden tulemista:barefoot:
Nii-i ja mulla on mennyt tänään taas kahvia liikaa ja sen huomaa heti siitä ettei oo yhtään ruokahaluja :barefoot: mutt kyllä mä tuota palasta tässä nakertelen pienemmäks silleen pikkuhiljaa. Täytyykin muuten ostaa porkkanaa seuraavalla kauppareissulla(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Hurtti työpaikkahumööri on aina paikallaan. Mii likes!




Ja sit jos totta puhutaan niin voisin kuvitella, että hyvinkin moni.
Joo, kummasti helpottaa hommien tekemistä kun läppä lentää ja saa nauraa (y)...tosin mä nyt hihittelen muutoinkin:oops:..mutta se että on kivaa ja tullaan kuitenkin keskenämme toimeen on yks merkittävän mahtava "työntekijä" joukossamme:)

..ootko säkin savolaisjuuria omaava:unsure::barefoot: - höpiset hassuja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Laita ne vadilliseen kuumaa vettä, sen jälkeen hierot jotain virkistävää rasvaa niihin ja nostat ne vähäks aikaa seinää vasten :)



Nii-i ja mulla on mennyt tänään taas kahvia liikaa ja sen huomaa heti siitä ettei oo yhtään ruokahaluja :barefoot: mutt kyllä mä tuota palasta tässä nakertelen pienemmäks silleen pikkuhiljaa. Täytyykin muuten ostaa porkkanaa seuraavalla kauppareissulla(y)
Algoma kävi jo kaupassa, osti pottuja, punajuuria, porkkanoita, anjoviksia ja sipulia ja teki rosollia.
Vai onko se punajuurisalaattia.
 
Ai nii. Käväisin lähikaupalla.
Ostoslista oli kauheen pitkä ja monimutkainen kun siinä oli;
- Tupakkia
- Olutta

Joten meinas käydä Routamisut ja unohtua ne tupakit uusintareissulle, mutta kassaneitonen säästi minulta jalkavaivoja kysymällä, että "Ostatko tupakit nyt, vai tuletko vartin päästä uudestaan?"
Oi juuei, nyt pitää jotenkin karttaa tuota kauppaa...ilkiä mennäkään ennää kun tietkin menee karmeille urille mun takia:cautious::notworthy:...
 
Noi ihmiset on kyllä huipputyyppejä ja tänään sattu semmonen mäihä että näkyi isompi otanta...me kun viipotetaan vähän ominemme pitkin päiviä niin ihan aina ei tule joitakin nähtyä viikkoonkaan... Muutoinhan päivä oli ihan peffasta:D eli pakarat ja takareidet paukkuu ja valittaa kun on kiirettä liiankin kanssa ja mun pitää olla superhessuna:cautious::D...

Mutta päivät menee niin nopeesti että ei voi kuin ihmetellä :)

Mitäs ite pörröpääkkönen - mites sun päivä :)? Olihan awwwta sullakin :love:?

Tosin - enpä muuten taija tietääkään tai muisti lagittaa...onko sulla pörröpörrö vai ei:unsure:?
Joo pörrö mikä pörrö :D
No ihan mukava & virkistävä työpäivä,kiva uus työtoveri ( opiskelija ) :D
Mutta viimeiset minuutit oli hässäkkää, onneksi kuitenkin sain työtoverin paikalle ja pääsin kotiin lähtemään.
Kipuja on vähemmän (y):love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Logistiikkapalvelu Kyllä Äiti Hoitaa kurvaili liikenteessä:D


..eihän vaan tää tämmönen hattarallisuus oo tarttuvaa tai vielä kamalampaa - periytyvää:unsure::barefoot:?

Toi yks kun oli intona lähteny kavereitten kans rantsuun uiputtelemaan ja siellä vasta hoksas että aaa - kassi pyyhkeineen ja uikkareineen on kotona! Mutta - onneks on äiti:love::rolleyes:(y):D


Ihanaa että on lämmintä ja lapset pääsee vielä uimaankin koulupäivän jälkeen :)...oiskin lämmin ja aurinkoinen syksy:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä