The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikeen vai oikeen? Oothan säkin kai oikee? Vai puhutaanko nyt mr/mrs.rightista?
No onhan se siis oikeen oikeen kanssa parempaa kuin jonkun pumppu Reinon kanssa:oops:
Ja joo-o mä tarkotin sitä oikeeta ihmistä jonka vieressä ois niin kiva nukkutuhista sitten ja olla ja kuunnella toisen hengitystä yön pitkinä tunteina kun ei saa unta ite kuuppaansa.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Pessimisti
Myös pavuissa ja linsseissä on proteiinia,samoin vaikka tofussa,jos siis vatsa sietää ja tykkää syödä
Papuja tekis mieli kyllä syyä, vaikka jonkinsortin muhennosta...kerran vaan maistoin sitä jossain kylässä ja se kokki ei ollut laittanut mitään, siis ei yhtään mitään maustetta siihen muhennokseen joten oli aika *burb* olo sitä pupeltaessa:sick:
Linssikeittoo muistaakseni söin kanssa joskus vuosia sitten ja tykkäsin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mun syömiset on kans ihan päin peetä.En mä jaksa edes perehtyy miten söis terveellisesti niin sitten en syö juur mitään.Ja kun ne pitäs sit tehdäkin:notworthy: Töissä syön joskus ja joskus en mut sit illal kotona ei oikeen muista. Tänään just katoin ohjeita viikon ruokakalenteriin mut arvaahan sen nyt että ruokavammanen ei pysty niistä puoliakaan syömään:unsure:
 
Papuja tekis mieli kyllä syyä, vaikka jonkinsortin muhennosta...kerran vaan maistoin sitä jossain kylässä ja se kokki ei ollut laittanut mitään, siis ei yhtään mitään maustetta siihen muhennokseen joten oli aika *burb* olo sitä pupeltaessa:sick:
Linssikeittoo muistaakseni söin kanssa joskus vuosia sitten ja tykkäsin(y)
Joo, mausteita kannattaa käyttää,hyvää niistä saa kyllä tehtyä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä