The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mulla ole ketään ketjulaista vastaan mitään ,jonkun jutut kiinnostaa jonkun ei mut en mä rupee ketään laittaa estolistalle se on mun mielestä lapsellista että aikuiset ihmiset laittaa toisiaan estoihin.
jos en halua katella kenenkään vatipään viestejä niin laitan estoon, helppoa ja kätevää.
saat tietenki olla mitä mieltä haluat.
 
vierailija
Voisin sanoa häntä neitimäiseksi, mutta en halua loukata muita palstailijoita :)
päätöntä taisin sanoa ja yllätys yllätys, jouduin estolistalle :)
Ne kaks onkin täysiä pellejä, sori vaan, mutta aikuisten ihmisten estolistat sun muut on ihan alakoulukamaa. Sinä oot kiva etkä turhan herkkänahkainen vaikka sun jutut onkin musta joskus ihan liian yliampuvia. :D
Se on kuitenkin se tärkee juttu, että miten suhtautuu muihin palstalaisiin ja koko palstailuun yleensä.
 
Mä joudun yleensä siistimään juttujani ennen kuin lähetän :unsure:

Ne kaks onkin täysiä pellejä, sori vaan, mutta aikuisten ihmisten estolistat sun muut on ihan alakoulukamaa. Sinä oot kiva etkä turhan herkkänahkainen vaikka sun jutut onkin musta joskus ihan liian yliampuvia. :D
Se on kuitenkin se tärkee juttu, että miten suhtautuu muihin palstalaisiin ja koko palstailuun yleensä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä