Eiku eivätkä oo ja joo en tykkää ja mulla siellä mitään suklaata ole, eikä kyllä muutakaan
Ei oo kun ihanaVoi olla....pelottava hän ainakin on
No niin ja näin siirtyy iltapalanen aamupalaseksi...Mulla on yks kaveri joka tykkää nuolla suklaapuolta ja runkata samalla, jostain syystä sen seurustelusuhteet ei ole kovinkaan pitkiä, varmaan sänki raapii persposket
Ei oo kun ihana
Kunnioitusta tosin herättää niinkuin kesäinen ukkonen, mutta emmä Lunan takia vielä oo vikissyt peiton alla kertaakaan
No niin ja näin siirtyy iltapalanen aamupalaseksi...
No eikä ooVoi olla....pelottava hän ainakin on
Naapuri kuvaa sua salaa Laita ittes varmuuden vuoks siihen olkkarin ikkunan eteen sellaseen poseeraus asentoon, jos se kuvais vaikka uudelleen.Salama välähti
Ohutta herkkua, ruisleipää, suolakurkulla ja juustolla..Mitä meinasit syödä?
TMI!!!Mulla on yks kaveri joka tykkää nuolla suklaapuolta ja runkata samalla, jostain syystä sen seurustelusuhteet ei ole kovinkaan pitkiä, varmaan sänki raapii persposket
Ei ole, edelleen vastaus on EI nyt Ei koskaan Ei EI EI EIiiiiiiii...i!Onko mielesi muuttunut peppuskaban suhteen?
Pikkiriikkisen onNo eikä oo
Lunis on ihuna
Kovan kuoren alla on uskomattoman kaunis ja herkkäsieluinen nainen
Ohutta herkkua, ruisleipää, suolakurkulla ja juustolla..
TMI!!!
.. Mistä tunnen ton naisen?Tuleppa tänne niin lipasen vähän
Se Lunikselle suotakoonPikkiriikkisen on
Too Much InformationMitä tarkoittaa tmi?
Mitä tarkoittaa tmi?
Joo niin on, ennen tätä leipää söin aina jälkiuunia mutta on ohut parempaaOhut herkku on parasta leipää
Joo niin on, ennen tätä leipää söin aina jälkiuunia mutta on ohut parempaa
Unistasi?.. Mistä tunnen ton naisen?
Onko jälkiuuniakin ohuempaa....mikä?? Vai tarkotitko niitä kapeita jälkiuuneja?Joo niin on, ennen tätä leipää söin aina jälkiuunia mutta on ohut parempaa