Kiss my piip *pyllistää*
Kiss my piip *pyllistää*
Ilmeeni kun puhelin piipitti viestiä ja sydän pomppas....ja pettymys.
Oisko se tullut täältä sinne?Nyt ihan oikeesti...mua pelottaa*ufopääkkönen*!!
Salamoi niin että taivas on valkeana koko ajan ja kolisee ja tuulee ja sataa ja...!!!
Pojat ihan intona...tirpana laitto kulokkeet korville ja mä.....meenvarmaankohtapöydänallepeitonkansvapisemaan
Söy...?Mulla on sellaset käsin työnnettävät nukenvaunut, ei siis bensalla toimivat mut ei ole isoa pihamaatakaan leikittäväksi joten sillä pärjää hyvin.
Ihasama mutta sais nyt mennä hevonhittoonjonnekin!!!Oisko se tullut täältä sinne?
*halaan*Ilmeeni kun puhelin piipitti viestiä ja sydän pomppas....ja pettymys.
Löytyy nukenvaunutkinSöy...?
mä olen sininen, yritin syödä mustikkapiirakkaa sotkematta itteeni.
smurffiko susta tuli?
Ihan niinku toi smurffi heittelis pessaaria ilmaan
Pessaariako siinä heitellää
Hih,ajattelin ihan samaaIhan niinku toi smurffi heittelis pessaaria ilmaan
Eiku eivätkä oo ja joo en tykkää ja mulla siellä mitään suklaata ole, eikä kyllä muutakaanViestisi ovat hieman ristiriitaisia
Mä tiesin tän kun viikolla tuli niitä mitä kuuluu viestejä...nyt sit odotan vaik tiedän että mitään tuu
Tuli sun puolestas pahamieli
Halaus & rutistusIlmeeni kun puhelin piipitti viestiä ja sydän pomppas....ja pettymys.
Vitsit kun elämä oiskin yksinkertasempaa ja ihmiset rohkeempia nuissa tunnepuolen asioissa niin tää maailma ois piirun verran kauniimpi paikka asuaMä tiesin tän kun viikolla tuli niitä mitä kuuluu viestejä...nyt sit odotan vaik tiedän että mitään tuu
Lunis tykkää susta niin paljon että kiusii.rakkaudesta se hevonenki potkii.Nih.Mä sain alapeukun mutta Tinku ei vaikka hänkin kyseli samasta pessaarista
Ei Luna oo hevonen..hän on sellanen Liikeri ennemminkiLunis tykkää susta niin paljon että kiusii.rakkaudesta se hevonenki potkii.Nih.
Voi olla....pelottava hän ainakin onEi Luna oo hevonen..hän on sellanen Liikeri ennemminki