The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lisää kahvia :coffee:
Ja ehkä sitä vois päällensä laittaa. o_O
Isäntä laittaa oman liharuuansa uuniin & mie paistan marinoitua tofua,keitän riisinuudelia & heitän kastikkeen sekaan sitten lounaan aikoihin:D
 
Lisää kahvia :coffee:
Ja ehkä sitä vois päällensä laittaa. o_O
Isäntä laittaa oman liharuuansa uuniin & mie paistan marinoitua tofua,keitän riisinuudelia & heitän kastikkeen sekaan sitten lounaan aikoihin:D
Mulla on vieläkin menossa tää ensimmäinen kupillinen, tosin kylmänä versiona, kumma juttu:oops:...

Mä taijan laittaa kohta kädet taikinaan ja tekasen ruisruutuja:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on vieläkin menossa tää ensimmäinen kupillinen, tosin kylmänä versiona, kumma juttu:oops:...

Mä taijan laittaa kohta kädet taikinaan ja tekasen ruisruutuja:)
Kylmä kahvi ei oo kovin hyvää ;) Joskus viilentynyt kahvi mullakin.
Nam itetehtyä leipää. :p:p
Mulla on taikinajuuri tekeytymässä ruis & ohrajauhoista,saa nähä onnistuuko leivänteko siitä. :oops::D
 
Huomenia :)...

Miten ilmassa onkin semmonen kepeä tuoksahdus syksyä :)? Ihan pienesti vaan aavistus viileänkirpsakasta ilmasta..aamukosteus nostaa myös mullan tuoksun esiin...tai sitten mun nenuli taas toimii ihan omineen ja miten sattuu:D

Heräsin muuten mummilan pannukahvin tuoksuun ja melkein unipöpperössä kuvittelin nähneenikin hänet :love:...keitinkin kahvia aamupalalleni :)

Eli avaan päivää maitoa kahvilla- kupillisella, puurolla missä voisilmä ja näkkärillä minkä päällä salaattia ja juustoviipale :)


...loppupäivän taijan näemmä sulatella vattaani:D:oops:...aamupala kun poikkeaa melkoisesti arkiaamuista:barefoot:...

Uusi päivä edessä hei! Mitä vaan voi tapahtua:)...
Kahvi kuuluis juua mustana, siis aito kahvi:unsure:
 
Säätiedotus pelotteli eilen rajuilla ukkosilla tännepäin :eek:
Se meneekin sitten aika mukavasti sängyssä jos se metakka täällä alkaa!!:alien::notworthy:
En kyllä tykkää, en sitten yhtään tykkää!!:cry::cry::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Mie en pysty kahvia juomaan mustana :oops:
Pittää olla maitoo ( kasvimaitoo ) seassa.
Sokeria tai makeutusainetta ei.
Joskus kokeilin hunajaa seassa :unsure:
Mä en pysty juomaan maidon, sokerin, makeutusaineiden tai hunajan kanssa:sick:
Mä meen kattoo partsille. :geek:
:cautious:
Saa nähdä tuleeko myrräkkää :D:D
Viime aikoina ei oo nuo sääennusteet oikein pitänyt paikkaansa,ainakaan täällä (n):D
Toivottavasti ovat nytkin väärässä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää :)

@Softy @Kais te kun puhutte usein kamalista menkoistanne yms niin miksi ette laita hormonikierukkaa? Senhän pitäisi kai auttaa noihin ja sen saa halvemmallakin jos reseptiin kirjoitetaan koviin/kivuliaihin menkkoihin tjsp.
Mie en halua käyttää hormonia eikä ajatus kierukasta oikein nappaa eikä muistaakseni suositella ylipainoiselle ( en oo varma muistanko oikein )
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä