The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia :)...

Miten ilmassa onkin semmonen kepeä tuoksahdus syksyä :)? Ihan pienesti vaan aavistus viileänkirpsakasta ilmasta..aamukosteus nostaa myös mullan tuoksun esiin...tai sitten mun nenuli taas toimii ihan omineen ja miten sattuu:D

Heräsin muuten mummilan pannukahvin tuoksuun ja melkein unipöpperössä kuvittelin nähneenikin hänet :love:...keitinkin kahvia aamupalalleni :)

Eli avaan päivää maitoa kahvilla- kupillisella, puurolla missä voisilmä ja näkkärillä minkä päällä salaattia ja juustoviipale :)


...loppupäivän taijan näemmä sulatella vattaani:D:oops:...aamupala kun poikkeaa melkoisesti arkiaamuista:barefoot:...

Uusi päivä edessä hei! Mitä vaan voi tapahtua:)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun rimprenssa lähti jo fillaroimaan hymyssä suin :). Nukkui tosi pitkät ja hyvät unet, aamulla oli ihanaa kuunnella puheenpäpätystä:love:... Mä sain tehdä kalanruotoletinkin hänelle:love:...

Sitten tuo yks on kans ulkona tuunaamassa fillariaan ja potkimassa autonrenkaita :)..

..ja toi toinen äänistä päätellen huudattaa juutuupivideoita hiukkasen mörököllinä :love:....ihuna esimurkkulainen:love:...

Mitenhän paljon sitä ehken joutuu tänään pelkäämään muuten:unsure:? Lupailevat mokomat jotain kamalankamalaa rajuilmaa....
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Tänään ohjelmassa kotihommia. Pyykkivuori täytyy kesyttää ja siivoilla. Kovaa ukonilmaa luvassa, katsotaas millainen sää tulossa loppupäivälle.
Mulla jo pyörii eka koneellinen. Pitäs tuon yhden "kestohupparikin" saada jotenkin muilutettua pestäväksi... Tarkotus oli lähteä päivittämään koululaisten vermeitä mutta tässä jo kaikki hajaantuneet muihin puuhiinsa:D...
 
Mulla jo pyörii eka koneellinen. Pitäs tuon yhden "kestohupparikin" saada jotenkin muilutettua pestäväksi... Tarkotus oli lähteä päivittämään koululaisten vermeitä mutta tässä jo kaikki hajaantuneet muihin puuhiinsa:D...
Pahus, olit mua nopeempi :D
Koulujuttuja on laiteltu täälläkin, lähinnä uutta reppua ja penaalia. Koulusta tuli heti noottia, kun ei ollut palauttaa todistusta takaisin ekana koulupäivänä. Mistä mä sen nyt muistaisin,mihin laatikkoon on pakattu. Onneksi mies sen löysi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pahus, olit mua nopeempi :D
Koulujuttuja on laiteltu täälläkin, lähinnä uutta reppua ja penaalia. Koulusta tuli heti noottia, kun ei ollut palauttaa todistusta takaisin ekana koulupäivänä. Mistä mä sen nyt muistaisin,mihin laatikkoon on pakattu. Onneksi mies sen löysi.
:oops:hidastelen seuraavalla kerralla...:D
Mä hepuleissani etin silloin keskiviikkoiltana näiden todistuksia, löytyivät kyllä. Ja jouduin vielä säntäämään kauppaan kun tirpana oli hävittänyt penaalinsa Jonnekin Jemmapaikkaan ja alahuuli väpistutis ja posketkin olivat märkinä ja...no, eihän tommosta nyt kestä:oops:, niin onneksi omasta kaupasta löytyi "iiiiikkkk!!!!Onko tämä mulle???!!!Siis mun???!!!! Ihana!!!!!"-kissapenaali :D
 
Koulutarvikkeista kaikki muu kelpasi paitsi Frozen-kynät. On kuulemma kesän aikana kasvanut isommaksi ja ne on ihan lapsille. Turskatti sentään...:sick:
..eli mihin laitatkaan ne kaikki Frozen- kynäsetit:barefoot:? Hei, jemmaa kaverisynttärilahjuksiin(y)!

Tänne ei tartte kyniä eikä viivottimia, pyyhekumeja, lyijyjä hankkia ollenkaan kun tuota omaa arsenaalia on vielä runsaasti:oops:... Ai saakeli!!! Mä unohdin eilen ostaa sitä hiien kontaktimuovia:notworthy:*huokaa tosi syvään*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
..eli mihin laitatkaan ne kaikki Frozen- kynäsetit:barefoot:? Hei, jemmaa kaverisynttärilahjuksiin(y)!

Tänne ei tartte kyniä eikä viivottimia, pyyhekumeja, lyijyjä hankkia ollenkaan kun tuota omaa arsenaalia on vielä runsaasti:oops:... Ai saakeli!!! Mä unohdin eilen ostaa sitä hiien kontaktimuovia:notworthy:*huokaa tosi syvään*
Etkä muistanu klementiinejäkään :mad:
 
..eli mihin laitatkaan ne kaikki Frozen- kynäsetit:barefoot:? Hei, jemmaa kaverisynttärilahjuksiin(y)!

Tänne ei tartte kyniä eikä viivottimia, pyyhekumeja, lyijyjä hankkia ollenkaan kun tuota omaa arsenaalia on vielä runsaasti:oops:... Ai saakeli!!! Mä unohdin eilen ostaa sitä hiien kontaktimuovia:notworthy:*huokaa tosi syvään*
Noottia tulee koulusta sullekin, jos kirjat päällystämättä :D
Jo ekana päivänä tuli muistutus päällystämisestä.
Lähtee etsimään sitä muovia, en muista missä se on o_O
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä