Huomenta. Simahdin sohvalle eilen. Nyt kahvia
HuomentaHuomenta.
Tänään pääsee töihin pitkästä aikaa
Mulla jo pyörii eka koneellinen. Pitäs tuon yhden "kestohupparikin" saada jotenkin muilutettua pestäväksi... Tarkotus oli lähteä päivittämään koululaisten vermeitä mutta tässä jo kaikki hajaantuneet muihin puuhiinsa...Tänään ohjelmassa kotihommia. Pyykkivuori täytyy kesyttää ja siivoilla. Kovaa ukonilmaa luvassa, katsotaas millainen sää tulossa loppupäivälle.
Pahus, olit mua nopeempiMulla jo pyörii eka koneellinen. Pitäs tuon yhden "kestohupparikin" saada jotenkin muilutettua pestäväksi... Tarkotus oli lähteä päivittämään koululaisten vermeitä mutta tässä jo kaikki hajaantuneet muihin puuhiinsa...
hidastelen seuraavalla kerralla...Pahus, olit mua nopeempi
Koulujuttuja on laiteltu täälläkin, lähinnä uutta reppua ja penaalia. Koulusta tuli heti noottia, kun ei ollut palauttaa todistusta takaisin ekana koulupäivänä. Mistä mä sen nyt muistaisin,mihin laatikkoon on pakattu. Onneksi mies sen löysi.
Öh..no kiva, kaitKotilon nimi on Kari ja se sanoo mau. Kari on Paavo Pesusienen lemmikki.
Meillä on Kari aarrehyllyssä. Saatiin se Kinder-munasta.Öh..no kiva, kait
..eli mihin laitatkaan ne kaikki Frozen- kynäsetit? Hei, jemmaa kaverisynttärilahjuksiin!Koulutarvikkeista kaikki muu kelpasi paitsi Frozen-kynät. On kuulemma kesän aikana kasvanut isommaksi ja ne on ihan lapsille. Turskatti sentään...
Nyt sitten Paavoa jahtaamaan munastaMeillä on Kari aarrehyllyssä. Saatiin se Kinder-munasta.
Etkä muistanu klementiinejäkään..eli mihin laitatkaan ne kaikki Frozen- kynäsetit? Hei, jemmaa kaverisynttärilahjuksiin!
Tänne ei tartte kyniä eikä viivottimia, pyyhekumeja, lyijyjä hankkia ollenkaan kun tuota omaa arsenaalia on vielä runsaasti... Ai saakeli!!! Mä unohdin eilen ostaa sitä hiien kontaktimuovia*huokaa tosi syvään*
Noottia tulee koulusta sullekin, jos kirjat päällystämättä..eli mihin laitatkaan ne kaikki Frozen- kynäsetit? Hei, jemmaa kaverisynttärilahjuksiin!
Tänne ei tartte kyniä eikä viivottimia, pyyhekumeja, lyijyjä hankkia ollenkaan kun tuota omaa arsenaalia on vielä runsaasti... Ai saakeli!!! Mä unohdin eilen ostaa sitä hiien kontaktimuovia*huokaa tosi syvään*
Eli Joku Kummanen on siellä ihan tärinöissään ja töpinöissään ...Jokos on kameroille tsekattu kuvakulmat kohdilleen jotta saa otettua huikeita kuvia? Kait nyt ainakin jotkut evästarpeet ainakin, kun eihän siitä aitiopaikalta kesken näytöksen voi poistua tankkaamaan....Jooh, ne on lupaillu ihaN KIVAA ILMAA TÄNNE ETELÄSUOMEEN ILLAKSI JA ENS YÖKS
Tuli ihan just kuule nekin mieleenEtkä muistanu klementiinejäkään
Ei olekin. On jotain kivaa katseltavaa. Ei tarvi telkkaria töllätä.Jooh, ne on lupaillu ihaN KIVAA ILMAA TÄNNE ETELÄSUOMEEN ILLAKSI JA ENS YÖKS
Joo, ihan taatusti muuten tuleekin! Täällä ovat pirun tarkkoina tosta päällystämisestä, harmiNoottia tulee koulusta sullekin, jos kirjat päällystämättä
Jo ekana päivänä tuli muistutus päällystämisestä.
Lähtee etsimään sitä muovia, en muista missä se on