Softy sun pitää mennä siihen brasialaiseen karvanpoistoon..ensimmäiset kerrat sattuu ihan älyttömästi mutku käy siellä säännöllisesti niin se kipu pienenee ja karvatkaan ei pitäis kasvaa enää niin ahkerasti.
Softy sun pitää mennä siihen brasialaiseen karvanpoistoon..ensimmäiset kerrat sattuu ihan älyttömästi mutku käy siellä säännöllisesti niin se kipu pienenee ja karvatkaan ei pitäis kasvaa enää niin ahkerasti.
IltaaIltaa
Onkait sitä munasilteenki joskus sielä oltuSiis oot sä ollut hillasuolla nahkashortseissa?
Mutta miks just _nahka_shortseissa?Onkait sitä munasilteenki joskus sielä oltu
On nyt ollut sellainen työrupeama etten jaksa miettiä mitään. Tuulettelen korvienväliä. Sen takia tulin tänneIltaa
Mietitäänkö taas ovien jalkalistoja ja muita listoja?
oliko se tollanen?Softy sun pitää mennä siihen brasialaiseen karvanpoistoon..ensimmäiset kerrat sattuu ihan älyttömästi mutku käy siellä säännöllisesti niin se kipu pienenee ja karvatkaan ei pitäis kasvaa enää niin ahkerasti.
Mutt ohan se oikeessa seurassa tosi kivaaKyllä mää omat karvani haluun ajella...exä joskus kinus et saako ajaa ja sit pari keertaa ajeli niin kokoajan pelkäsin että millon se vahingoos silpoo niin ei ollut kovin nautinnollista
Niin on.Ikäviä noi selkäsairaudet
Huutamallahan nämä ekat päivät on menny, liikaa jännitystä ilmassa. Pienemmällä siis. Itse oon ihan asiallisesti työpaikallaIltaa
Mitäs toffolaan? Vielä lomilla vai astuiko arki sisään ? Mitäs pikkutoffonen, isopienikoululainen?
Olen käynyt joskus brassivahauksessa. Ei ollu paha kipu. On niin kallista.Softy sun pitää mennä siihen brasialaiseen karvanpoistoon..ensimmäiset kerrat sattuu ihan älyttömästi mutku käy siellä säännöllisesti niin se kipu pienenee ja karvatkaan ei pitäis kasvaa enää niin ahkerasti.
Niin no...mullahan ei oo munia heh heh..Onkait sitä munasilteenki joskus sielä oltu
En suosittelisi kyllä..
Näin jälkeenpäin ajateltuna..
Mieti, kun paarma iskee "sinne"Niin no...mullahan ei oo munia heh heh..
Juu ei ei...älä vaan mee tekemään kenellekään brassivahausta tuollaoliko se tollanen?
Noniin...hyvä vain tuuletella olotiloja teijän kummankin...tai siis ottaa nyt ihan iisistiHuutamallahan nämä ekat päivät on menny, liikaa jännitystä ilmassa. Pienemmällä siis. Itse oon ihan hervottomana työpaikalla
Mieluummin en mietiMieti, kun paarma iskee "sinne"
No on se jotenkin joo mutta kun henki salpauten pidätät henkee että koska lipsahtaa ja sit on silvottu alapää niin ei se kauheen rentouttavaa ollu kyllä.Sen jälkeen kyllä oliMutt ohan se oikeessa seurassa tosi kivaa
Oispa mansikoita! Tänään huomasin mansikkamyyjän ja kipitin innoissani pöytänsä luo katsomaan hintoja..niin hinnat oli nostettu (Joo-o luit oikein: Nos-tet-tu!) eurolla aikasemmastaMansikoita ja jädeä.
Kerralla sileetä ja ei tarvi toiste repiä karvoja.Juu ei ei...älä vaan mee tekemään kenellekään brassivahausta tuolla
Isi osti mulle.Oispa mansikoita! Tänään huomasin mansikkamyyjän ja kipitin innoissani pöytänsä luo katsomaan hintoja..niin hinnat oli nostettu (Joo-o luit oikein: Nos-tet-tu!) eurolla aikasemmasta
muoks: Eilen, ei tänään!
Hk blöötä, laitan sitä kastikkeeseen.
LenkkimakkaraSe ei oo maggaraa vaan lenkkiä
Lenkkimakkara
Jeps, mansikat maksaa nyt mansikoita..ja tänne ei tuu etes mustikkaakaan...mutta melkoisen hykerryttävänpökerryttävän onnessani oisin jos saisin pienenkin purkillisen hillaaOispa mansikoita! Tänään huomasin mansikkamyyjän ja kipitin innoissani pöytänsä luo katsomaan hintoja..niin hinnat oli nostettu (Joo-o luit oikein: Nos-tet-tu!) eurolla aikasemmasta
muoks: Eilen, ei tänään!