kunhan et syö kokonaan vatsaan asti "makkaraa "Kaikki käy.
...ja syytteet niskassa tikahtumisnauruuntukehtumiskuolemantuottamuksistaIhavvarmasti ois viihteet ollu tapissaan!!
Suklaalevite kuuluu suuhun,jokin muu liukuaine sitten muualleEiks se ihan jonnekki muualle kuuluiski kun suuhun?
Voihan röhnä nyt sitä levitettä on tissien välissä
Älä unoha pöksytmärkänäpissilirusta-syytettä...ja syytteet niskassa tikahtumisnauruuntukehtumiskuolemantuottamuksista
aiLiukuvoijje kuuluu suuhun,jokin muu esim. suklaalevite sitten muualle
Ai nih, sekin vielä syntilistaanÄlä unoha pöksytmärkänäpissilirusta-syytettä
Majurin makkarasta ja kaisin liukuvoiteistaMistä te puhutte
Niih,mistäs tiesit,että sitä on siellä ? pehvana sentään,siekö siellä ikkunassa tiirailit ?
Ruuasta vaan.Mistä te puhutte
Een... *juoksee puskan taa*Niih,mistäs tiesit,että sitä on siellä ? pehvana sentään,siekö siellä ikkunassa tiirailit ?
Olitpas jäit kiinni, senkin tirkistelijäEen... *juoksee puskan taa*
Emmä tiiä mistä noi muut puhuu mutta mä höpötänMistä te puhutte
Een... *juoksee pusero auki puskan taa*
Ahhyyym ja minkähän pituista meisseliä sulla ois siellä tarjolla...vissiinki?Emmä tiiä mistä noi muut puhuu mutta mä höpötän
..tai siis jotain syöminkijuominkia ja suussa ja suun vieressä ja meisseliäkin ois tarjolla...vissiinkin
Mulla ois kohtsiltään tarjolla semmonen läpinäkyväinen rullamusmaksimusAhhyyym ja minkähän pituista meisseliä sulla ois siellä tarjolla...vissiinki?
Olitpas jäit kiinni, senkin tirkistelijä
Me ollaan makk eiku ruoan hurmiossa.Ottaa teistä nyt selvän No,oon niin kuutamolla väsymyksestä että ihan sama
Niih,noi muut on niin mahdottomia tuhmureita taas,ettei niitä ota selvääOttaa teistä nyt selvän No,oon niin kuutamolla väsymyksestä että ihan sama
Emmäkään noita muita ymmärrä, sekoilevat kontaktimuoviensa ja meisseliensä kanssa ja kittaavat lonkeroo ja olutta korikaupalla kilpaaOttaa teistä nyt selvän No,oon niin kuutamolla väsymyksestä että ihan sama