Mulla löytyy tällasia:
Mulla löytyy tällasia:
Eiks sillä oo korkeintaan nakin naperoinen?Mun alko tekee mieli Majurin makkaraa.
Mulla löytyy tällasia:
Makkaraa vai " makkaraa "Mun alko tekee mieli makkaraa.
Noihin tulee oikeesti himo!
Emmä ees tiiä mitä laittasin sulle takasin!!
Onks edellinen yhtenä myttynä roskiksessa?Awwww...mä pääsen ostamaan ihan uuden kontaktimuovirullan....*ufopääkkönen*
Ku oliski edes nakin kokonen, mutta sen näkemiseen tarvitaan suurennuslasi, sokeripala ja pinsetitEiks sillä oo korkeintaan nakin naperoinen?
Onks edellinen yhtenä myttynä roskiksessa?
Ku oliski edes nakin kokonen, mutta sen näkemiseen tarvitaan suurennuslasi, sokeripala ja pinsetit
Onks sitä kaikkalla muualla paitsi hiuksissa, ympäri kroppaa ?
E
..eikä hiuksissakaan kiinni mistä oon ylpee
Se meni loppumaan äkistään....
Ois ollu hauska katella sun paketointejas eilen
E
..eikä hiuksissakaan kiinni mistä oon ylpee
Se meni loppumaan äkistään....
Ku oliski edes nakin kokonen, mutta sen näkemiseen tarvitaan suurennuslasi, sokeripala ja pinsetit
Smells like lapin lisä....Ku oliski edes nakin kokonen, mutta sen näkemiseen tarvitaan suurennuslasi, sokeripala ja pinsetit
Meinaat että pompin täällä semmosessa tiukassa joka mutkan ja kurvin ja ihokaistaleen paljastavassa kontaktimuoviasussa....mmmmhh....Onks sitä kaikkalla muualla paitsi hiuksissa, ympäri kroppaa ?
Usko pois, ei ois ollunna ollenkaanOis ollu hauska katella sun paketointejas eilen
Eiku grillimakkara.Eiks sillä oo korkeintaan nakin naperoinen?
Joo,niin meinasin että pompit just semmosessaMeinaat että pompin täällä semmosessa tiukassa joka mutkan ja kurvin ja ihokaistaleen paljastavassa kontaktimuoviasussa....mmmmhh....
En kerro
Älä ny vähättele makkaraasi.Ku oliski edes nakin kokonen, mutta sen näkemiseen tarvitaan suurennuslasi, sokeripala ja pinsetit
Kaikki käy.Makkaraa vai " makkaraa "
Ihavvarmasti ois viihteet ollu tapissaan!!Usko pois, ei ois ollunna ollenkaan
Eiks se ihan jonnekki muualle kuuluiski kun suuhun?Voihan röhnä nyt sitä liukuvoijjetta on muuallakin ku suussa