V
vierailija
Vieras
Auto sitten hylättiin katsastuksessa. Kyseessä vuosimallia 1994 oleva toytota carina.
Oikea takajarru, käsijarru ei pidä tarpeeksi, ruostevaurioita pohjassa, päästöt liian suuret. Arvatkaa vituttaako? Noiden vikojen korjaaminen maksaa enempi kun tuo auto.
Onko teillä tullut katsastuksessa hylättyä?
Oikea takajarru, käsijarru ei pidä tarpeeksi, ruostevaurioita pohjassa, päästöt liian suuret. Arvatkaa vituttaako? Noiden vikojen korjaaminen maksaa enempi kun tuo auto.
Onko teillä tullut katsastuksessa hylättyä?