Kahvia päässä ?Mie yleensä juon kahvin. Kyl mä hiusvärin ymmärrän,mut kahviakahvia ja hiusväri päässä. Piti sitten sellanenkin ostaa vaikka olin ostamassa vaan ripsiväriä
Hyvä että söit.Örp...söin kylässä liikaa .nyt ei maistu ees kahvi
Hyvä että maistui ruokaÖrp...söin kylässä liikaa .nyt ei maistu ees kahvi
Ota redbull.Mitenhän pääsis taas arkeen kiinni. Joku virtapiikki täytyis saada.
Joo mutku söin leivän, tuutin ja 3 kivikylän nakkia ja juu-U mulle toi on liikaaHyvä että söit.
Joku raja siinäkin...no puolustuksena sanottakoon ettei sen emännän pöydästä voi lähteä ilman että syö liikaa, muuten hänelle tulee oikeasti hirveen pahamieli ja mä mikään mummojen itkettäjä halua ollaHyvä että maistui ruoka
Leipäviipale, tuutti ja 3 nakkia? Luulin että söit enemmän.Joo mutku söin leivän, tuutin ja 3 kivikylän nakkia ja juu-U mulle toi on liikaa
Joku raja siinäkin...no puolustuksena sanottakoon ettei sen emännän pöydästä voi lähteä ilman että syö liikaa, muuten hänelle tulee oikeasti hirveen pahamieli ja mä mikään mummojen itkettäjä halua olla
Miks sulla on kahviakin päässä?
*antaa sähköiskun*Mitenhän pääsis taas arkeen kiinni. Joku virtapiikki täytyis saada.
Leipäviipale vai kokonaisen leivän ?Joo mutku söin leivän, tuutin ja 3 kivikylän nakkia ja juu-U mulle toi on liikaa
Joku raja siinäkin...no puolustuksena sanottakoon ettei sen emännän pöydästä voi lähteä ilman että syö liikaa, muuten hänelle tulee oikeasti hirveen pahamieli ja mä mikään mummojen itkettäjä halua olla
Joo? Mä syön to-deö-la vähän normaalisti..kotio tullessa oksensin pihapuskaan ihan kun joku pahempikin bilettäjä onneks en hoiperrellu ulko ovelleLeipäviipale, tuutti ja 3 nakkia? Luulin että söit enemmän.
Hyvä kysymys, sähköshokkeja ?Mitenhän pääsis taas arkeen kiinni. Joku virtapiikki täytyis saada.
Joo? Mä syön to-deö-la vähän normaalisti..kotio tullessa oksensin pihapuskaan ihan kun joku pahempikin bilettäjä onneks en hoiperrellu ulko ovelle
Miten sä pysyt hengissä? Pyhällä hengellä?Joo? Mä syön to-deö-la vähän normaalisti..kotio tullessa oksensin pihapuskaan ihan kun joku pahempikin bilettäjä onneks en hoiperrellu ulko ovelle
sellanen valkonen viipale leipää ja päällä suolakurkkua ja tomaattia...mulle toi on paljon.Leipäviipale vai kokonaisen leivän ?
Leipäviipale + noi muut ei oo paljoo.
Mut kokonainen leipä + muut olis jo aikamoinen eväs
Rakkauvella ja kahvillaMiten sä pysyt hengissä? Pyhällä hengellä?
EIII.Hyvä kysymys, sähköshokkeja ?
Sehän antaa siivetkinOta redbull.
Kahvimaidolla.Rakkauvella ja kahvilla