Nyt sitten liimaat ittes tänne ja pysytki paikalla ikuusesti!!!!Moikkelis*pompsahtaa paikalle*!
Se on kuules elokuu, tiesitkös sitä. Ja koulutkin meni jo alkamaan...melkein vois sanoa että on syksy mutta nääh - loppukesän hurmostahan se pukkaa. Ilmatkin heppeimmillään koululaisille istuksimaan sisätiloissa paukuttamassa viisautta pääkkösiinsä ...
Siis voi morjens mikä tuurimunkkinen taas näillä keleillä ja koulusulkeisilla! Onneksi täällä ainakin leppoisaa aloitusta koululaisilla eli mulle ihunainen vinopinonen kirjoja päälystettäviksi - ei oo taaskaan tavoitteet korkealla, ihavarmasti saan ilmapierukuplia kansiin aikaiseksi - ja ipanat viipottavat kylillä. Yksi on jopa uimassa.
Mutta - mitäs sinä ? Toivottavasti sanikka hellii hipiäsi rinnalla myös mieltäsi...
Kattinen murunen ! Sie täällä jeeeee ! Ikävä oli sinnuuMoikkelis*pompsahtaa paikalle*!
Se on kuules elokuu, tiesitkös sitä. Ja koulutkin meni jo alkamaan...melkein vois sanoa että on syksy mutta nääh - loppukesän hurmostahan se pukkaa. Ilmatkin heppeimmillään koululaisille istuksimaan sisätiloissa paukuttamassa viisautta pääkkösiinsä ...
Siis voi morjens mikä tuurimunkkinen taas näillä keleillä ja koulusulkeisilla! Onneksi täällä ainakin leppoisaa aloitusta koululaisilla eli mulle ihunainen vinopinonen kirjoja päälystettäviksi - ei oo taaskaan tavoitteet korkealla, ihavarmasti saan ilmapierukuplia kansiin aikaiseksi - ja ipanat viipottavat kylillä. Yksi on jopa uimassa.
Mutta - mitäs sinä ? Toivottavasti sanikka hellii hipiäsi rinnalla myös mieltäsi...
Hupsista keikkaa pikkasen luvin väärin viimeisen lauseenMoikkelis*pompsahtaa paikalle*!
Nukuttu päikkärit,miehen & Mintun kanssa.
Ja hiplattu tissejä röyyh
Nyt sitten liimaat ittes tänne ja pysytki paikalla ikuusesti!!!!
Kais mussukkainenKattinen murunen ! Sie täällä jeeeee ! Ikävä oli sinnuu
Nyt pysyt täällä
*hakee teippirullaa* Jep jep, tänne jäät vaikka sitten teippaamalla
..kantsii varoo mitä suustasa sammakoi...ei tää läpändeerus oo kuule mihinkään parantunu vaan ihan yhtä huonoo ku ennenkin joten....
ei hemmetti!! Onneks en juonut enää teetä, ois pitkin rinnuksia...Hupsista keikkaa pikkasen luvin väärin viimeisen lauseen
Toivottavasti hiplaat rintojasi
mikäskummanen meikäläisen teippausinnostusbuumi tänään oikein on?! Työpaikallakin kun sanoivat hankkivansa mua varten jesaria....*hakee teippirullaa* Jep jep, tänne jäät vaikka sitten teippaamalla
MurunenKais mussukkainen
Mitäs sulle? Kaikki ookoo? Mites mr Kais, onhan silmä jo paaaaljon parempi ellei jopa parantunutkin kunnolla?
Hushpuis nyt pöpöset ja ökkimönkiäiset! Hunajasitruunainkiväärijuomaa kehiin tai muuta suunmakuista...loppukesä on kyllä aina varsin otollinen aika ensimmäisille kröhille mutta ei se asumaan suhun jääMurunen
Mulla kaikki ok,mitä nyt flunssaa yrittää pukata kovasti.
Mr Kaisin toinen silmä on terve,toinen ei. Kontrollissa leikannut lääkäri arveli silmän linssin olevan pois paikoiltaan ja liikuvan. Siksi sumua ja näköhäiriötä.
Ehkä korjaava leikkaus tulossa syksyn aikana.