Softy
Mulla tee kusettaa. En voi juoda sitä illalla.Kahvia haluttais, mutta se alkaa pissattaa, olisikohan se sen arvoista?
Mulla tee kusettaa. En voi juoda sitä illalla.Kahvia haluttais, mutta se alkaa pissattaa, olisikohan se sen arvoista?
En enkä kokeile, en vaikka kuinka kehuisit ja suostuttelisit. Vastaus on nyt ja aina: En ja EI.
Aww mitä leipäsiä
Kumpi kuva parempi ja maistuisiko?
Kuvan lähettämisessä pitää olla tarkkana.Lähetin tyttöystävälle kyrvästäni kuvan tässä palstailun lomassa, noh ei menny ihan oikeeseen osoitteeseen
Kaverille lipsahti, vastasi että: homo!
Toivottavasti vaan yrittää ja menis yöllä ohi.Herttileijaa, mä taidan olla kipeeks tulossa taas..iltaa kohti lämpö nousussa ja nielu arkana. Korviinkin ottaa.
NiinpäToivottavasti vaan yrittää ja menis yöllä ohi.
Kuvan lähettämisessä pitää olla tarkkana.
Missä? Hot dog sämpylän välissä?Juu.
On se ennenkin nähnyt sen, mutta ei tanassa.
Missä? Hot dog sämpylän välissä?
Ellu ! Siekö se minnuun tartutit flunsan ? MokomaHerttileijaa, mä taidan olla kipeeks tulossa taas..iltaa kohti lämpö nousussa ja nielu arkana. Korviinkin ottaa.
Olikohan varmasti vahinko ?Lähetin tyttöystävälle kyrvästäni kuvan tässä palstailun lomassa, noh ei menny ihan oikeeseen osoitteeseen
Kaverille lipsahti, vastasi että: homo!
Eiku sä yrität tartuttaa omaas minuun, enkä tiedä miksiEllu ! Siekö se minnuun tartutit flunsan ? Mokoma
No mutta toivottavasti menee äkkiä ohi,etkä tuu ihan kunnolla kipeeksi
Tarkotuksella lähetti ja nyt suree kun kaveri on nauranut ja kirjottanut että ''Hahahahaha onpa pieni!''Olikohan varmasti vahinko ?
Enkä yritä joku yrittää selvästi tartuttaa molemmatEiku sä yrität tartuttaa omaas minuun, enkä tiedä miksi
Tarkotuksella lähetti ja nyt suree kun kaveri on nauranut ja kirjottanut että ''Hahahahaha onpa pieni!''
Joo,aivan niin.Tarkotuksella lähetti ja nyt suree kun kaveri on nauranut ja kirjottanut että ''Hahahahaha onpa pieni!''
Kauniita uniaHyvää yötä höpsöt!
Softy tai RättisEnkä yritä joku yrittää selvästi tartuttaa molemmat