The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nettiyhteyteeni tuli mystinen häiriö.
Puoli nettiä on mulla tällä hetkellä suljettu, koska toi wifi- masiina ilmoittaa, että päivitys saatavilla eikä sitä voi kiertää mitenkään.
Pitäis loggautua sisään! Ja käyttöohjevihko johon olen kirjoittanut käyttiksen ja salasanan on hukka- nimisessä varmassa tallessa.
Ja sitä paitti mä olen loggautunut sisään koska muutenhan yhteys ei toimisi lainkaan.
Esimerkiksi tänne pääsen ihan mainiosti mutta yritys lukea iltapäivälehti niin olenkin "welcome to Huawei settings - log in".

vierailija
Nettiyhteyteeni tuli mystinen häiriö.
Puoli nettiä on mulla tällä hetkellä suljettu, koska toi wifi- masiina ilmoittaa, että päivitys saatavilla eikä sitä voi kiertää mitenkään.
Pitäis loggautua sisään! Ja käyttöohjevihko johon olen kirjoittanut käyttiksen ja salasanan on hukka- nimisessä varmassa tallessa.
Ja sitä paitti mä olen loggautunut sisään koska muutenhan yhteys ei toimisi lainkaan.
Esimerkiksi tänne pääsen ihan mainiosti mutta yritys lukea iltapäivälehti niin olenkin "welcome to Huawei settings - log in
".
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/uuden-tekniikan-avulla-nakee-seinien-lapi-apuna-wifi-signaalit-ja-3d-hologrammit-6651645

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä