Klonk, iskee jollain päähän. Muuta ei oo tarjollaHitto kun ei yhtään nukuta ja klo jo ton verran ja pitäs könytä nukkumaan mut ihan turha mennä pyörimään. Nyt tarvis kalutusta niin tulis uni
Kirjotin jo kysymyksen että mitä toi tarkottaa mutt sitten syttyi valo ja tajusin. Aattelin ensiks että liittyis jotenkin huonekaluihin ja niiden paikkojen vaihtoon tai jotain vastaavaaHitto kun ei yhtään nukuta ja klo jo ton verran ja pitäs könytä nukkumaan mut ihan turha mennä pyörimään. Nyt tarvis kalutusta niin tulis uni
Onpa tosiaan outooOnpa todella outoa että sain porttikiellon,olin vain alasti julkisesti
Poistuuhan se omineenkin.Miehellä on tikku sormessa. Ei anna mun auttaa
* Pamauttaa halolla päähän * oleppa hyvä.Hitto kun ei yhtään nukuta ja klo jo ton verran ja pitäs könytä nukkumaan mut ihan turha mennä pyörimään. Nyt tarvis kalutusta niin tulis uni
Mä ehdin ennen sua* Pamauttaa halolla päähän * oleppa hyvä.
Totta tuokin.Poistuuhan se omineenkin.
Ei haittaaMä ehdin ennen sua
ei tarvii auttaa, etkö ole koskaan ennen kuullu sitä.Miehellä on tikku sormessa. Ei anna mun auttaa
Noupei tarvii auttaa, etkö ole koskaan ennen kuullu sitä.
Oli ihan pikkuinen & kevyt halko soriJa aika julmaa on mätkästä halolla
Tottakai täytyy auttaa, ainakin puhaltaa pipi pois jos ei muutaei tarvii auttaa, etkö ole koskaan ennen kuullu sitä.
Oli ihan pikkuinen & kevyt halko
Hyvää yötäAika lopettaa, öitä
No ei auttanu,kuhmu vaan tuliOli ihan pikkuinen & kevyt halko sori
Eikä tuo näköjään ees auttanu