vierailija
Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia 12vuotiaan nuoren (poika täällä kyseessä) migreeneistä, millasia kohtaukset on ja kauan ne suurinpiirtein kestää? Kiitos
Eikai niissä mitään eroa ole iän puolesta, miksi olisi?Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia 12vuotiaan nuoren (poika täällä kyseessä) migreeneistä, millasia kohtaukset on ja kauan ne suurinpiirtein kestää? Kiitos
Kannattaa käyttää luomumaitoa, sillä se ei ainakaan aiheuta migreeniä, ei kenellekään. Huonostisulava täytyisi määritellä tarkemmin, kun ei se sano ihmisille yhtään mitään. Närästystä aiheuttavat ovat happoja tai liian karkeita kuituja, joiden vuoksi mahan täytyy erittää enemmän happoa. Astma ei aiheuta migreeniä, mutta samat aineet, kuten hiivauutteet, hydrolysaatit, arominvahventeet yms kyllä aiheuttavat astmaa.Meillä tytön kohtaus meni yleensä niin että päänsärky alkoi pikkuhilja, sitten tuli huono olo, muutaman tunnin päästä päänsärky koveni, sitten muutaman tunnin päästä alkoi täristä, hikoilla, oksensi. Oksennuksesta alkoi helpottaa.
Lapsen migreenille on aika usein joku syy.
Meidän tyttö sai migreenikohtauksia sopimattoman ruokavalion vuoksi. Sitten kun se huomattiin ja ruokavalio saatiin kohdalleen (pois maito ja huonosti sulavat ja närästystä aiheuttavat sekä sitrukset) niin kohtaukset aika pian loppuivat. Joskus vielä tulee lievänä, mutta sitten aina mietitään onko syönyt jotain sopimatonta, mutta usein se jää epäselväksi. Tavallisella särkylääkkeellä pärjää, noin kerran kuussa.
Jos esim astmaa, niin se voi myös aiheuttaa jos lääkitys ei kohdillaan.
Vai tarkoitatko seljankukkamehua?Voisi kokeilla mustaseljamehua josko auttaisi.
Mulla auttoi.
Yskänlääkkeissä - ainakin yhdessä - on glysiiniä. mistä aikuisellekin tulee migreeni. Onko otaanut sellaista?Joskus vielä tulee lievänä, mutta sitten aina mietitään onko syönyt jotain sopimatonta, mutta usein se jää epäselväksi. Tavallisella särkylääkkeellä pärjää, noin kerran kuussa.
Jos esim astmaa, niin se voi myös aiheuttaa jos lääkitys ei kohdillaan.
En, vaan mustaseljamehua.Vai tarkoitatko seljankukkamehua?
Muuten hyvä tuo mehu, mut raakaruokosokeri ei sovi, kuten ei luomusokerikaan: migreeni tulee siitä. Osta sellaista missä ei ole a makeuta luomuhunajalla:mustaseljamehu, en oo kuullutkaan...Saako sitä mistä, siis ihan vaikka prismasta? Ap kyselee
Silloin kun sitä ostin niin se oli luontaistuotekaupasta parisen kymmentä vuotta takaperin. En enään muista minkä firman tuote se oli.mustaseljamehu, en oo kuullutkaan...Saako sitä mistä, siis ihan vaikka prismasta? Ap kyselee
Ahaa, siitäkös ne minunkin migreenikohtaukset saivat alkunsa! Vyöhyketerapeuttini suositteli minulle siihen aikaan (n. 20 v. sitten) mustaseljamehua hengitysteiden limanpoistoon ja niihin aikoihin sain ensimmäisen migreenikohtaukseni. En kinä ole osannut yhdistää niitä asioita toisiinsa.Glutamiinihappo ja glysiini aiheuttavat migreeniä. Sokereissa on.
Sama kasvi ainakin.Vai tarkoitatko seljankukkamehua?
Tyttö oksentaa maidon.Kannattaa käyttää luomumaitoa, sillä se ei ainakaan aiheuta migreeniä, ei kenellekään. Huonostisulava täytyisi määritellä tarkemmin, kun ei se sano ihmisille yhtään mitään. Närästystä aiheuttavat ovat happoja tai liian karkeita kuituja, joiden vuoksi mahan täytyy erittää enemmän happoa. Astma ei aiheuta migreeniä, mutta samat aineet, kuten hiivauutteet, hydrolysaatit, arominvahventeet yms kyllä aiheuttavat astmaa.
Kiitos kun vastasit
Luomumaidonkin? Sehän on ainoa, missä ei ole maissiöljyä, mitä taas voi olla niissä d-vitaminoiduissa tuotteissa.Tyttö oksentaa maidon.
.
Kaiken maitotuotteen, jopa naapuritilan maidon mitä usein käytämme, ja siitä tehdyn koti- ja uunijuuston, riisipuuron, jne.Luomumaidonkin? Sehän on ainoa, missä ei ole maissiöljyä, mitä taas voi olla niissä d-vitaminoiduissa tuotteissa.
Onhan mielenkiintoista, kun sitä ei kukaan täällä uskalla kokeilla
No se ei mitään luomua taida olla kuitenkaan. Kysy vasiten naapurilta lehmien rehusta ja vitamiinilisistä. Laittavatkohan liikaa vitamiinia? Soijaöljy on e-vitamiinia monissa valmisteissa, c-vitamiini maissista tehtyä ja D-vitamiinissa maissia.Kaiken maitotuotteen, jopa naapuritilan maidon mitä usein käytämme, ja siitä tehdyn koti- ja uunijuuston, riisipuuron, jne.
Näinpä.Voi vitun Paula taas.
Sulla on kyllä se makkarakuuri, mitä en voisi kuvitellakaan itselleni - mitään mehuohjeita mulla ei ole olemassa, vaan niiden ainesten karttamista, mistä se tulee ja niitähän riittää. Sininen väriaine ei lue siellä listassa, mutta kuulin sen kauan sitten yhdeltä äidiltä, joten olen karttanut sen takia itsekin. Hiivauutteet lastenruoassa ovat niitä kartettavia arominvahventeita.Näinpä.
Mulla on ollut migge koko ikäni.
Mut migge. Se kipu on jotain ihan käsittämätöntä kun se on pään sisällä. Paulan mehuohjeilla ei tee mitään joten Paula vois tosiaan pitää turpansa kiinni asiasta josta ei tiedä mitään.
https://www.sitruunakustannus.fi/tappava-psykiatria-ja-laumlaumlkinnaumln-harha.htmlNäinpä.
Mulla on ollut migge koko ikäni.
Mulla on oikeesti helvetinmoinen kipukynnys. Olen oikeesti murtanut kylkiluitani kiinnittämättä asiaan kummempaa huomiota.
Mut migge. Se kipu on jotain ihan käsittämätöntä kun se on pään sisällä.