Jep tänne tuo tuli ihan hyvä,jos ilma raikastuuai se tuli sinne Onneks täällä ei jyrise enää
En usko.Mä meen kanssa kohta nukkuun
Toivottavasti en nää naamanakeista unta
Täällä on edelleen sellanen nihkee ilma, joten nukun kyllä nakkena tämän yönJep tänne tuo tuli ihan hyvä,jos ilma raikastuu
Mä nukun aina,jos mahollista kesällä pussilakana osittain päällä,talvella täkkiTäällä on edelleen sellanen nihkee ilma, joten nukun kyllä nakkena tämän yön
Niin minäkin, ainakin osittain nakuna. Helposti tulee kuuma joten on parempi nukkua ilman ylimääräsiä rasitteita päälläMä nukun aina,jos mahollista kesällä pussilakana osittain päällä,talvella täkki
Saa kyllä tuo nihkee ilma loppua,inhottava nukkua
Mulla kans kesäsin vaan pussilakana ja talvel täkki.Yöppikin vaihtelee vähemmästä ei mihinkään tilanteen mukaan.Mut alakertaa tulee tuuletettuu useestiMä nukun aina,jos mahollista kesällä pussilakana osittain päällä,talvella täkki
Saa kyllä tuo nihkee ilma loppua,inhottava nukkua
Mulla kans kesäsin vaan pilkkihaalari ja talvel turkki.Yöppikin vaihtelee vähemmästä ei mihinkään tilanteen mukaan.Mut alakertaa tulee tuuletettuu useesti
Niilo
Homeet lähti samalla kun kävin vääntämässä kaksituumaisen.Kuka nukkuu vielä pers homeessa?
Kuuluuko kuorsaus noin pahasti?Kuka nukkuu vielä pers homeessa?
Nämä on aina niin hauskojaPäivä jo, kuka vielä kuorsaa, HÄH
Oliko kaks tuumaa pituutta vai paksuutta?Homeet lähti samalla kun kävin vääntämässä kaksituumaisen.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/avaamattomasta-klassikkopelista-maksettiin-huutokaupassa-30-000-dollaria-66657422 päivää loman alkuun.