Ensimmäisen kerran elämässä luen että jotakin voi jännittää tulevat tarjouksetMikähän on ensi kuun raxin tarjous, jännittää
Oispa kaksi buffeeta yhden hinnalla
Pelkään kyllä että taas joku jälkiruokatarjous
Ensimmäisen kerran elämässä luen että jotakin voi jännittää tulevat tarjouksetMikähän on ensi kuun raxin tarjous, jännittää
Oispa kaksi buffeeta yhden hinnalla
Pelkään kyllä että taas joku jälkiruokatarjous
joo, oot ihan nakit silmillä!Eikö lukenut? Olenko mä taas niin kännissä etten osaa enää lukea ees oikein? Kertokaa nyt joku mulle se hei!
joo, oot ihan nakit silmillä!
Noup.
Ensimmäisen kerran elämässä luen että jotakin voi jännittää tulevat tarjoukset
Ookoo eipä oo ennen sitte tökänny silmiin jostain syystä moinen sanontaOon mie aikaisemminkin kirjoitellut aiheesta, noin 15 kertaa muistaakseni
Ookoo eipä oo ennen sitte tökänny silmiin jostain syystä moinen sanonta
niin olet juu.joo, oon ihan nakit silmillä!
Taas mua heitellään isoviitosilla...oisit ees heitellyt kivikylän aidoilla nakeillaniin olet juu.
Jaa no en oo moisia ketjuja huomannu, sori siitäEn oo tähän ketjuun laittanut yleensä, ihan oman aloituksen tehny
hah, ite viskot niitä naamalles, sen takia kuva ei ole alempaa.Taas mua heitellään isoviitosilla...oisit ees heitellyt kivikylän aidoilla nakeilla
No joo joo kestän kestänhah, ite viskon niitä kanssa naamalleni, kestä se kuin nainen.
rauhotu nyt niitten nakkies kanssa.No joo joo kestän kestän
Taas mua heitellään isoviitosilla...oisit ees heitellyt kivikylän aidoilla nakeilla
Otin muutaman rauhottavan nakkien kanssa.
Kivikylän nakit on luonnonsuolessa
Mä meen kanssa kohta nukkuunSängyssä, kohta nukuksimaan.
Hyvää yötä ja nakkiuniaMä meen kanssa kohta nukkuun
Toivottavasti nään naamanakeista unta
Hyvää yötä,mukavia unia.Sängyssä, kohta nukuksimaan.
Hyvää yötä ja nakkiunia
ai se tuli sinne Onneks täällä ei jyrise enääTäällä jyrähtelee