Mikä noista kaikista?Nii tööt tööt sanoppas se häh?
No mutta ainahan voit ottaa ja vetää kätees vaikka
Ei yrittämnen auta *poistuu takas nurkkaan*
Mä kyllä yritin puhaltaa, eksä sitten ees huomanna sitä kun ihos meni välillä ihan ryttyyn ja rullalle?
Vain sinä et ota tuota ehotusta loukkauksenaEkselent
Yks sadasosa sekunti ku sormi osu kuuman hellan seinämään ja nyt sormi polttaa ja sattuu ja ihan turhaan kun ei pakkases ollutkaan sit sitä mitä etsin. Liotin jo vessanpytyn kylmässä vedessä pidemmän aikaa mut ei se auttanu yhtään
Vittu oot kyl laiskuuden multihuipentuma. Kaikki pitäs saada valmiina eteen ku manulle illallinen. Häpeäisit.Kuka tulee tekee mulle jotai ruokaa
No voi vittu jos et tajunnu että se oli heitto,huumoria,ei tarvi niin tosisssaan lukea. Löysää pipoa.Vittu oot kyl laiskuuden multihuipentuma. Kaikki pitäs saada valmiina eteen ku manulle illallinen. Häpeäisit.
Vittu sä olet tyhmä. Et ymmärrä huumoria.Vittu oot kyl laiskuuden multihuipentuma. Kaikki pitäs saada valmiina eteen ku manulle illallinen. Häpeäisit.
Vain sinä et ota tuota ehotusta loukkauksena
Eikös se sut sinne laittanu että tuskin on pois ottanu,siellähän minäkin olen ja pysynHankala ottaa, jos siinä ei näe mitään loukkaavaa
En kyllä muista ihan tarkkaan mitä kirjoitit aikaisemmin, liian monta rautaa tulessa
Voisitko mun puolesta kysäistä asiankannattajalta olenko sen estolistalla?
Sillä vaan ku se monesti tuohtuu nuista kommentista jotka on tarkoitettu mulle
Kyllä mä vähän muistelen että oot...laita sä hänelle privaa ja sovitte asiat niinku miehet Pikkusen ihan sääliks käy kun tolleen murehit ja mietit Juu en sääli niin paljon, että saisit tissi tai peppukuvaa soriiiiHankala ottaa, jos siinä ei näe mitään loukkaavaa
En kyllä muista ihan tarkkaan mitä kirjoitit aikaisemmin, liian monta rautaa tulessa
Voisitko mun puolesta kysäistä asiankannattajalta olenko sen estolistalla?
Sillä vaan ku se monesti tuohtuu nuista kommentista jotka on tarkoitettu mulle
EI mulla oo kaasunaamaria
Iltaa <---kahviaIltaa (<- teetä)
Ohhoh...vatsatauti vai etkö oo syönyt tarpeeks?Helvatti kun on pää kipee ja oksettava olo
Hyvä leffaKeitin kans kannullisen teetä
klo 21.20 sit alkaa tykkivene jangtse-joella.
No en kyl oo syöny kauheesti kun ei tällä kelillä maistu.Keitin kyllä potut mutta oottakoon huomiseen niin teen niistä sitten jotain.Juominenkin vähän unohtunu,nyt on kyllä laihaa mehua kun en tykkää pelkästä vedestä.Ohhoh...vatsatauti vai etkö oo syönyt tarpeeks?
Onko sulla mitään suolaista syödä?No en kyl oo syöny kauheesti kun ei tällä kelillä maistu.Keitin kyllä potut mutta oottakoon huomiseen niin teen niistä sitten jotain.Juominenkin vähän unohtunu,nyt on kyllä laihaa mehua kun en tykkää pelkästä vedestä.