Softy
Pienet päikkärit? Laita kello soimaan.Tekis mieli päiväunille, mutta en mee tai sitten herään vasta illalla
Pienet päikkärit? Laita kello soimaan.Tekis mieli päiväunille, mutta en mee tai sitten herään vasta illalla
Mä oon yrittänyt tuota aika usein ja yleensä se menee niin, että joko sammutan kellon tai en ees herää siihen soittoon kun nukun usein tyynyt ja peitto korvillaPienet päikkärit? Laita kello soimaan.
Mä taas herään pieneenkin inahdukseen. Mä en voi pitää kelloa makkarissa tikityksen takia.Mä oon yrittänyt tuota aika usein ja yleensä se menee niin, että joko sammutan kellon tai en ees herää siihen soittoon kun nukun usein tyynyt ja peitto korvilla
Jauheliha, se luki mun viestissä. Pöllö
Siniset ovat ne klassikkokirjaimet siinä. Sisältö enimmäkseen perunakuitumössöä, joka on kuoria yms. Fosfaatit estää ravinteiden imeytymisen ja aiheuttaa masennusta - muutenhan sitä ei lisättäisikään. On tietyille tahoille edullismpaa, et ihmiset makaa sängyn pohjalla eivätkä tee yhtään mitään.Ny rupeen paistaa HK:n blöötä ja kananmunia pannulla
Mikä maksaa 28€/kilo?Kuka suostuu maksamaan perunankuorista 28 euroa kilolta, kuin ---? Niissä on kaikki homeenestoaineet ym, varsinkin kuorikerroksessa ne glykoalkaloidit, mitkä kuuluisi kuoria pois ennen syömistä.
Pannaanko sumpit pihisee? On sellainen olo että kahvi tekis hyvää.Huomenta
Sain ihan hervottoman naurukohtauksen ja aattelin mennä sänkyyn ihan vähän vaan rauhottumaan...äsken sitten heräsin
Mee jo saatana niskakiikkuunSiniset ovat ne klassikkokirjaimet siinä. Sisältö enimmäkseen perunakuitumössöä, joka on kuoria yms. Fosfaatit estää ravinteiden imeytymisen ja aiheuttaa masennusta - muutenhan sitä ei lisättäisikään. On tietyille tahoille edullismpaa, et ihmiset makaa sängyn pohjalla eivätkä tee yhtään mitään.
Pannaan vaan, kyllä tekiskin nyt kuumat kahvit hyvääPannaanko sumpit pihisee? On sellainen olo että kahvi tekis hyvää.
Mennään kimpassa pihakiikkuun, softy antaa meille vauhit.
Monet sanoo samaa Niilon videoista Hyvähän se on että lopetti juomisen..sehän meni kihloihin, laihtu anorektisen laihaks ja nyt on ettimässä itelleen taas pieru yksiötä, eli ovat eronneet
Mikä noista kaikista?Nii tööt tööt sanoppas se häh?Harmillista, luulisin
No mutta ainahan voit ottaa ja vetää kätees vaikkaEn saa vastakaikua, olotilani on kärttyisä
Panin jo ajat sitten.Pannaan vaan, kyllä tekiskin nyt kuumat kahvit hyvää
Kukaan ei puhaltanu pipiin,olette te kanssa *menee mököttämään nurkkaan*
Tuota ees tartte kronklata kun on ihan hyvä noin, höhPanin jo ajat sitten.