The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En sit ostanut pitsaa Prismasta ja se oli virhe! Sorruin valmisjauhelihakeittoon. Kuola alkoi valua kun ajattelin mummon tekemää jauhelihakeittoa.

Vaan mikä pettymys. Paljon valjua lientä, pahoja pieniä pottukuutioita ja kokonaiset kolme kikkaraa lihaa. Tästä sais maailman parhaan laihdutusruoan! Kolme lusikallista kun riittää. :sick:

Mut nyt sieneen. Jos vaikka illalla ois paremmat murkinat kera kantarellien.
No hyi,valmiskeitot. Ainoa valmiskeitto mitä ostan on pinaatti.Ei valmiskeitot voi mitenkään olla niin hyvä kun itse tehdyt. No,mun keitot on tylsiä kun en tykkää niin monesta jutusta mitä keittoihin tungetaan mutta jos joku muu tekee niin sit vaan lusikoin ne muut sinne lautasen reunaan mitä en syö.Tai jos teen vaikka kahdellle niin heitän joukkoon muutakin et sit vaanen ite niit syö mistä en pidä.
 
En oo nyt aikoihin joutanut katsomaan kummankaan videoita, pitää joskus taas yrittää katella :)
Niilolla laski videoiden taso ku se lopetti alkon :)

Joo mutta Viheraho osaa käytökseltään olla melkein jo sika :eek: Kerrankin yhessä videossa konttas kaupanlattialla ja söi sieltä irtokarkkeja:sick:...joo mä en kattele sen videoita koskaan, muuta kuin sillon kun joku erikseen vinkkaa jostain sen videosta.
 
Voi hyvän tähen mää löysin pakkasesta alimmasta laatikosta kaiken muun alta mustikkapiirakkaa! Pitäsköhän ne syödä pois jo...en ole sinne alimpaan juuri katsonu kun siel lähinnä kylmäkallet ja pari rasiaa viel viime vuotisii mustikoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä