Sulla on liikaa muotoja omasta takaa.Huomenia!
Juttu on kyllä silviisiin, että tomnen kova solumuovi-makuualusta ei sovi yli nelikymppiselle ihmiselle. Ei sit millään muotoa!
MUTTA aisteja halutaan turruttaa, eikä silloin näe usvan ja sumun eroa, ei niiden heijastuksia elämään.
Ainoastaan vesisateen jälkeen ilma voi olla puhtaimmillaan, sanokoon "tiedon" sponsorit mitä tahansa
Mahdollista tämäkin. Mä niin tiesin että kaljavatsasta tulee ennenpitkää ongelma!Sulla on liikaa muotoja omasta takaa.
Ollapa mekaaninen kello, ei herättele robotin tavoinHyvää huomenta. En edes muista koska viimeksi oisin näin hyvin ja pitkään nukkunut.
Pieni katkos uneen kyl tuli kun oli jäänyt herätys luuriin päälle neljältä.
Vitsi kun kuulostaa hyvältä toi teiän reissu taas. Mua on muutaman kerran pyydetty mukaan vaeltamaan Lappiin mutta jäi menemättä koska heti kun suljin silmäni kuulin korvissani lappalaishyttysten järjettömän ininän ja sain mielikuvan päästäni joka on imetty kuiviin verestäMahdollista tämäkin. Mä niin tiesin että kaljavatsasta tulee ennenpitkää ongelma!
Toisaalta se kyllä hissuksiin katoaakin jos tallaa sellaisia päiviä kuin eilen. Melkis 15 000 askelta eikä missään tasamaalla vaan oli suota ja pitkospuuta ja kalliota ja korkeampaa kalliota ja vieläkin korkeampia ylämäkiä ja lisää ylämäkiä ja paljon painoa rinkassa ja...
Kaljamasu ei o koskaan uniani häirinnyt edes retkipatjalla. Päinvastoin... mitä enemmän kaljaa niin makuualustaksi on kelvannut mikä tahansa.Mahdollista tämäkin. Mä niin tiesin että kaljavatsasta tulee ennenpitkää ongelma!
Toisaalta se kyllä hissuksiin katoaakin jos tallaa sellaisia päiviä kuin eilen. Melkis 15 000 askelta eikä missään tasamaalla vaan oli suota ja pitkospuuta ja kalliota ja korkeampaa kalliota ja vieläkin korkeampia ylämäkiä ja lisää ylämäkiä ja paljon painoa rinkassa ja...
Lappia mekin ollaan pohdittu. Mutta kun sinne tosiaan pitäisi mennä keväällä tai sksyllä ettei oo itikoita. Ja silloinhan on kylmä! Mä jäädyn hiton helposti ellei oo varmaa lämmittelypaikkaa laavulla tai tuvalle.Vitsi kun kuulostaa hyvältä toi teiän reissu taas. Mua on muutaman kerran pyydetty mukaan vaeltamaan Lappiin mutta jäi menemättä koska heti kun suljin silmäni kuulin korvissani lappalaishyttysten järjettömän ininän ja sain mielikuvan päästäni joka on imetty kuiviin verestä
Mun kaljamasu jäi epätyydyttyneeksi koska eihän sinne korpeen jaksanut raahata tarpeeksi olutta. Ehkä unet olivatkin huonot siksi eikä patjan takia.Kaljamasu ei o koskaan uniani häirinnyt edes retkipatjalla. Päinvastoin... mitä enemmän kaljaa niin makuualustaksi on kelvannut mikä tahansa.
Mutta jos mulla olis 715517 niin sit en osais nukkua edes unilaatikossani. Ne olis ikäänkuin aina tiellä enkä tietäis mihin suuntaan semmoisten kanssa pitäis kääntyä. Onneksi ei o.
Pippelistäkin on jo riittävästi riesaa mutta onneksi se on pieni.
Ruska aika ois kyllä hieno kokemus sekin, mutta joo se kylmyys ei kyllä myöskään houkuta.Lappia mekin ollaan pohdittu. Mutta kun sinne tosiaan pitäisi mennä keväällä tai sksyllä ettei oo itikoita. Ja silloinhan on kylmä! Mä jäädyn hiton helposti ellei oo varmaa lämmittelypaikkaa laavulla tai tuvalle.
Mutta onhan täällä etelässäkin noita retkeilyalueita. Nuuksioon tai Sipoonkorpeen tai Teijoon tai Torronsuolle, Liesjärvelle, Kurjenrahkaan tai... ois noi saaristotkin vielä mutta milläs niihin pääsee ko ei venettä ole...Valinnanvaraa riittää silti!
Mutt ainahan voisit hiplata etumuskeleitas kun uni ei ota eteen..jos sulla siis ois sellaset Aattele positiivisesti, aattele aina positiivisesti!Kaljamasu ei o koskaan uniani häirinnyt edes retkipatjalla. Päinvastoin... mitä enemmän kaljaa niin makuualustaksi on kelvannut mikä tahansa.
Mutta jos mulla olis 715517 niin sit en osais nukkua edes unilaatikossani. Ne olis ikäänkuin aina tiellä enkä tietäis mihin suuntaan semmoisten kanssa pitäis kääntyä. Onneksi ei o.
Pippelistäkin on jo riittävästi riesaa mutta onneksi se on pieni.
Teiän pitää pakata ne seuraavalle reissulle makuupusseihin ja raahata niitä pusseja sitten perässä sinne korpeen/laavulle/minne sitte meettekiMun kaljamasu jäi epätyydyttyneeksi koska eihän sinne korpeen jaksanut raahata tarpeeksi olutta. Ehkä unet olivatkin huonot siksi eikä patjan takia.
Saaristo ON upea. Mä kun olin parin kesän ajan usein kokkina sukellusreissuilla, sain sen kokea veneestä käsin. Mutta ois ollut niin kiva päästä myös katsastamaan edes osa niistä saarista. Se, että illalla rantauduttiin jonnekin ja aamuvarhaisella taas mentiin ei ihan tyydyttänyt uteliaisuutta.Ruska aika ois kyllä hieno kokemus sekin, mutta joo se kylmyys ei kyllä myöskään houkuta.
Saaristo vois olla kanssa aivan mahtava kokemus! Joskus yks tuttu kävi Ahvenanmaalla ja olivat siellä jossain rantamökki kiertueella ja olihan se ihan älyttömän kaunis paikka kuvien perusteella. Tuli mieleen Saaristonlapset kun kattelin niitä maisemia <3
Itseasiassa mä jo matkalla pohdin, mitähän aasi maksaisi. Ja sen ylläpito. Se ois oiva kaveri reissussa!Teiän pitää pakata ne seuraavalle reissulle makuupusseihin ja raahata niitä pusseja sitten perässä sinne korpeen/laavulle/minne sitte meetteki
Siis ihan mahtavalta kuulostaaSaaristo ON upea. Mä kun olin parin kesän ajan usein kokkina sukellusreissuilla, sain sen kokea veneestä käsin. Mutta ois ollut niin kiva päästä myös katsastamaan edes osa niistä saarista. Se, että illalla rantauduttiin jonnekin ja aamuvarhaisella taas mentiin ei ihan tyydyttänyt uteliaisuutta.
Toki sit heti tulikin mieleen sadunhohtoinen aamu Maarianhaminassa kun usvaa oli niin että kastui kun veneestä ulos astui mutta pakko siihen oli laiturille jäädä ihmettelemään kun meri hohti kuin sateenkaari. Meduusoja, miljoonia meduusoja!
Ja nyt on sit ikävä merelle. Mitenköhän elämn saisi riittämään niin että ehtii joka paikkaan minne haluaa?
Ovat jääräpäisiä olentoja jotka purevat herkästi mutta ovat kyllä kauniita, Kreikassa näin niitä tosi paljon ihmisilläItseasiassa mä jo matkalla pohdin, mitähän aasi maksaisi. Ja sen ylläpito. Se ois oiva kaveri reissussa!
https://tekniikanmaailma.fi/vanhat/aton-aurinkosahkovene-aikaansa-edellaSaaristo ON upea. Mä kun olin parin kesän ajan usein kokkina sukellusreissuilla, sain sen kokea veneestä käsin. Mutta ois ollut niin kiva päästä myös katsastamaan edes osa niistä saarista. Se, että illalla rantauduttiin jonnekin ja aamuvarhaisella taas mentiin ei ihan tyydyttänyt uteliaisuutta.
Toki sit heti tulikin mieleen sadunhohtoinen aamu Maarianhaminassa kun usvaa oli niin että kastui kun veneestä ulos astui mutta pakko siihen oli laiturille jäädä ihmettelemään kun meri hohti kuin sateenkaari. Meduusoja, miljoonia meduusoja!
Ja nyt on sit ikävä merelle. Mitenköhän elämn saisi riittämään niin että ehtii joka paikkaan minne haluaa?
Kokki. Himputti kun olet varattu. Muuten kosisin heti.Saaristo ON upea. Mä kun olin parin kesän ajan usein kokkina sukellusreissuilla, sain sen kokea veneestä käsin.
Mä olen nähnyt ton veneen reissussa useampanakin kertana. Metka menopeli. Ja se, että ne sit kelluvat sen kanssa milloin missäkin saaristossa aikansa ja jatkavat matkaa kun mielivät. Ei oo kiire maalle kotiin!https://tekniikanmaailma.fi/vanhat/aton-aurinkosahkovene-aikaansa-edella
Näyttää olevan jo vanha tuokin - mut niitähän saa halvalla käytettynä
Kokki. Himputti kun olet varattu. Muuten kosisin heti.
Oon meinannu kosia epekkiäkin mut meistä kummastakaan ei taida olla homoksi niin en ole viittiny.
Ihmettelen, eikö ole kukaan aloittanut sarjatuotantoa... Tällaisen löysin äsken. Olisko siitä apua vesien lämmitykseen, säästyisi polttopuutMä olen nähnyt ton veneen reissussa useampanakin kertana. Metka menopeli. Ja se, että ne sit kelluvat sen kanssa milloin missäkin saaristossa aikansa ja jatkavat matkaa kun mielivät. Ei oo kiire maalle kotiin!
Vai oliko tämä?Mä olen nähnyt ton veneen reissussa useampanakin kertana. Metka menopeli. Ja se, että ne sit kelluvat sen kanssa milloin missäkin saaristossa aikansa ja jatkavat matkaa kun mielivät. Ei oo kiire maalle kotiin!
En ole koskaan kuullut, ihmettelen. Kai on vaan ollut muita kiireitä aikoinaan niin paljon?
En kyllä keksi, miksi tää biisi alki mun päässä soida mut siinä on. Ehkä se tulee jollekulle tarpeeseen. Ikinä tiedä...
Vain sinulle voi tulla noin kauniista biisin sanoista takroolimuusi mieleen. Mietin että mahdatko kyynelehtiä nyt tuota kuunnellessa kaikkia niitä takroolimuuseja mitä maailmassa löytyyEn ole koskaan kuullut, ihmettelen. Kai on vaan ollut muita kiireitä aikoinaan niin paljon?
http://www.fimea.fi/-/euroopan-laakevirasto-suosittelee-varovaisuutta-protopicin-ja-elidelin-kaytos-1
Takrolimuusista oli vasta puhetta. En tiedä, mitä ette siitä tiedä, mut tuo on kai sitä virallista tietoa.