Syödään, ne on jotain terveysrehua.Sanokaa nyt tyhmälle et mihin chia siemeniä käytetään?? Sain pussilisen sellasii enkä edes tiedä mitä ne on saatikka mitä niist tehään!
Ne on taikapapuja!! Laitat sellasen maahan niin ihavvarmasti on aamulla hiivatin iso liaani takapihalla mitä pitkin pääset kiipeemään satumaahan!!Sanokaa nyt tyhmälle et mihin chia siemeniä käytetään?? Sain pussilisen sellasii enkä edes tiedä mitä ne on saatikka mitä niist tehään!
Niimpä.Vähänkö siisti! En oo mikään batman fani mut kyllä tollasel vois ajella
pylly vasten pyllyä pum pum.Nukahetaan persposkipersposkee vasten tähän yhessä
Tuhmapylly vasten pyllyä pum pum.
kyllä mä sen tiedän et niitä syödään mutta miten ? Tai siis että mihin niitä laitetaan??Syödään, ne on jotain terveysrehua.
Luin että mahaanNe on taikapapuja!! Laitat sellasen maahan niin ihavvarmasti on aamulla hiivatin iso liaani takapihalla mitä pitkin pääset kiipeemään satumaahan!!
Suuhunkyllä mä sen tiedän et niitä syödään mutta miten ? Tai siis että mihin niitä laitetaan??
Mää kippaisin ne kuuman hiiligrillin ritilälle.Sanokaa nyt tyhmälle et mihin chia siemeniä käytetään?? Sain pussilisen sellasii enkä edes tiedä mitä ne on saatikka mitä niist tehään!
Siinä tapauksessa se hiivatin iso liaani ois sun takapuolessa eikä takapihallaLuin että mahaan
Mitä niistä siellä tuleeMää kippaisin ne kuuman hiiligrillin ritilälle.
Missä muodossa?! Voi hitto nyt teijän kanssaSuuhun
TuhkaaMitä niistä siellä tulee
En mä halua mitään liaania takapuoleeniSiinä tapauksessa se hiivatin iso liaani ois sun takapuolessa eikä takapihalla
Ei siinä mitään tuhmaa ole. Sullon vaan irstas mieli. Pylly on hyvä nukkumatoveri.Tuhma
HilligriiliäMitä niistä siellä tulee
Emmä nyt haluis kenenkään persposkia vasten nukkua...siinä ois riskinsä...vois jäähä hiuksistaan kiinni toisen takamukseenEi siinä mitään tuhmaa ole. Sullon vaan irstas mieli. Pylly on hyvä nukkumatoveri.
Kokonaisina, pureskele huolellisesti ja kulaus vettä päälle.Missä muodossa?! Voi hitto nyt teijän kanssa