Paras on digitesti...mutta pc myös hyvä!Mikä olis hyvä testi johon ei tulis viivanpaikkoja. Onko pc liuskaraskaustesti sellainen? Vai tuleeko nykyään kaikkiin herkästi viivanpaikkaa.
Millaisia herkkyyksiä noissa raskaustesteissä sulla on ollut mitä oot tehnyt? 10 vai 25? Kannattaa varmaan soittaa tk:hon uudestaan ja pyytää verikoetta..Tänäään kp37/30... Menee kohta tunteisiin
Molempia oon tehny.. soitin jo ja ei suostunu antaa aikaa... käski odotellaMillaisia herkkyyksiä noissa raskaustesteissä sulla on ollut mitä oot tehnyt? 10 vai 25? Kannattaa varmaan soittaa tk:hon uudestaan ja pyytää verikoetta..
Hmm, ihan ku olisin näkevinäni vähän väriäkin...mikä dpo sulla on?Mulla on kp 26/27-32 tein rfsu n liuskatestin kun en päässyt pc liuskatestejä hakeen kun niitä saa kauempaa. Rfsu n testiin tuli jotain mutta ainahan mä saan kaikkiin jotain viivanpaikkoja.
http://aijaa.com/4Eiiyr
En tikuttanut ovulaatiota niin en tiedä mitkä dpo t on menossa.Hmm, ihan ku olisin näkevinäni vähän väriäkin...mikä dpo sulla on?
Voisko olla että ovis olikin myöhemmin? Niin ja tosiaan munasolun matka kohtuun ja sinne porautuminen voi jollain viedä jopa 12 päivää! Eli älä menetä toivoa vieläEipä täälläkään päin auta kuin odotella, sattui aamulla tehty testi silmiin roskiksen päällä ja siihen on ilmestynyt toden totta hento viivanpaikka. Kp 29/26-28 ja dpo 16. Huomenna aamulla teen herkemmän testin (apteekin ultra) olikos jollain tästä testistä kokemuksia??
Menkkoja ei siis kuulu, aamulla oli pistävä vatsakipu 5 minuuttia eikä muuta, parina päivänä tullut pienen pieni tummankeltainen tippa.. On tässä hommassa nyt jotain outoa.
Bongasin oviksen tikuttamalla, ja sen jälkeen haaleni ovisviiva selvästi. Jollei se sitten uudestaan tullut..lopetin oviksen mittaamisen siihen haalenneeseen viivaan..ja joillakin vissiin hcg nousee hitaammin kuin toisilla = näkyminen testissä kestää?Voisko olla että ovis olikin myöhemmin? Niin ja tosiaan munasolun matka kohtuun ja sinne porautuminen voi jollain viedä jopa 12 päivää! Eli älä menetä toivoa vielä
Kyllä joo jokaisella ihmisellä nousee hcg eri tahtiin...niin minullakin muutamassa raskaudessa haamu tullut vasta rv 4-5...esim tollaset viivat mitkä mulla tulee nyt jo dpo 16 tuli mulla viime raskaudessa vasta rv 5+4Bongasin oviksen tikuttamalla, ja sen jälkeen haaleni ovisviiva selvästi. Jollei se sitten uudestaan tullut..lopetin oviksen mittaamisen siihen haalenneeseen viivaan..ja joillakin vissiin hcg nousee hitaammin kuin toisilla = näkyminen testissä kestää?