Eva-maria... Mä epäilen et hullua hurskaammaks ei digi sua tee, tuli sieltä mikä tulos hyvänsä. Sä oot ihan tukevasti raskaana, vaikka vuotelua onkin.
Oman kokemuksen mukaan vuotoa voi olla vaikka minkä näköistä, vaikka raskaus jatkuisikin normaalina. Parin viikon päästä voi ar-ultra antaa mielenrauhan.
Eri testit voi vahvistua tahi haalistua riippuen miljoonasta eri tekijästä, kertomatta kuitenkaan sitä, että onko raskaus oikeassa paikassa ja jatkuva.
Jos mä olisin sä, niin testaisin korkeintaan Pcllä tmv. viivasen vahvistumista joka toinen pvä, riippuen siitä minkä testin "käyttäytymisen" on oppinut, kuten myös oman pissinsä "ominaisuudet" . Esim. Itselläni aamupissa laimeampi kuin päivän toinen pissa.
Et mä sanoisin näin... Vain jos juomisen määrä, testi, testierä, ilmankosteus ja dippaukseen käytetty aika ja vuorokauden aika on tismalleen sama, niin testit eri päivinä SAATTAIS olla vertailukelpoisia, mutta paino sanalla saattais.
Hcgn nousu... Jos ihmisen perustaso on yksi, niin n. 2Vrkn kuluttua 2, neljän vrkn jälkeen 4, kuusi vrk 8, 8vrk 16,10vrk 32,12vrk 64, 14vrk 128, 16vrk 256, 18vrk 512, 20vrk 1024, 22vrk2048 (tämä siis karkeasti, ihan vain esimerkiksi) ... Ja muistaakseni lasku on myös tosi hidasta. Ja toisaalta jos lähtöarvo onkin 4 niin nousu on todella paljon nopeampaa.
Cbn digin raja-arvo 2-3viikkoa on muistaakseni 200-20000, eli todella laaja skaala.
Mitähän mä nyt yritin sanoa... Älä huoli vaikka digi antais minkä tuloksen tahansa, kaikki voi olla aivan loistavan täydellisesti