vierailija
echohan siellä, tiedetään - ei ole kenellekään uutta. Mutta tarvii koko joukon tukijoita. Otan osaa. Kai sulle maksetaan siitä hyvin?
echohan siellä, tiedetään - ei ole kenellekään uutta. Mutta tarvii koko joukon tukijoita. Otan osaa. Kai sulle maksetaan siitä hyvin?
Sä oot sairas, enkä ole Echoechohan siellä, tiedetään - ei ole kenellekään uutta. Mutta tarvii koko joukon tukijoita. Otan osaa. Kai sulle maksetaan siitä hyvin?
Migreenipotilas, mutta ilman lääkkeitä oireeton. Onhan se "sairasta" nykyään. Miten ihmiset ikinä oppii edes suomenkieltä, kun meidän kulttuuri todellakin on sellainen?Sä oot sairas, enkä ole Echo
Ei ole muutakaan tekemistä.Sehän mukavaa
Mut eihän sun loma voi kokonaan täällä mennä?
--lähden kuorruttamaan perunamaata ruohosilpulla, kun tuulee niin mukavasti. Muuten menee kaikki yöt siellä
Ei ole muutakaan tekemistä.
Syytön minä siihen olen, että sinua on pienenä pidetty pesäpallonaMigreenipotilas, mutta ilman lääkkeitä oireeton. Onhan se "sairasta" nykyään. Miten ihmiset ikinä oppii edes suomenkieltä, kun meidän kulttuuri todellakin on sellainen?
Syytön minä siihen olen, että sinua on pienenä pidetty pesäpallona
Toivottavasti ihan hiivatin paljon!T a k r o l i m u u s i a juomavesissä, paljonko?
Ei sua kukaan tarvii, mee pois---Voin toki olla täälläkin vaikka koko illan, jos tarve vaatii
Tiedätkö mitä se on?Toivottavasti ihan hiivatin paljon!
En jaksa lukea tuota.Katso tämä - enkä sano pahalla
Totta kai tiedän, miksi sinä et tiedä, siihen en osaa vastata. *pyllistää ja irvistää*Tiedätkö mitä se on?
Jotakin tiesin, mutta sun mielestä hyvä asia, kun kotimaiset oluet ym tehdään sellaiseen myrkkyliemeen?Totta kai tiedän, miksi sinä et tiedä, siihen en osaa vastata. *pyllistää ja irvistää*
Jaksat kyllä, mut käy kirjastosta kirja Tappavat lääkkeet. Se on suomeksi ja suunnilleen samat asiat siinä.En jaksa lukea tuota.
Voisit käyttää enemmän tappavia lääkkeitäsi, jookosJaksat kyllä, mut käy kirjastosta kirja Tappavat lääkkeet. Se on suomeksi ja suunnilleen samat asiat siinä.
En usko että tiedät ja mä en juo olutta.Jotakin tiesin, mutta sun mielestä hyvä asia, kun kotimaiset oluet ym tehdään sellaiseen myrkkyliemeen?
Nii, sä juokin vain piimää ja syöt pekoniaEn usko että tiedät ja mä en juo olutta.
Piimää voisin juua mutta pekonit heittelen sulleNii, sä juokin vain piimää ja syöt pekonia
OkJaksat kyllä, mut käy kirjastosta kirja Tappavat lääkkeet. Se on suomeksi ja suunnilleen samat asiat siinä.
Olen lukenut sen parikin kertaa, kun oli niin hyvin kirjoitettu