The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa!

Vihdoin oma sohva.Mää oon ihan puhki ja päässäkin vähän juilii.Ei oikein aurinko tee kuupalle hyvää.
Aamu alkoi vitutuksellla.Jotku ne vaan on sellasia että ei ne pidä yhteyttä tai kysele kuulumisia mutta kun tarvitsevat palvelusta niin kyllä sitten soitellaan.Juu,en auttanut:oops: Kyllästynyt tollaseen.

Auton siivous oli tänään ohjelmassa,imurointia,pölyjen pyyhkimistä ja turhat kamat autosta roskiin tai muuten pois.Sitten laiton yhden ikean kassillisen vaatetta ja kippoa ja kuppia kasaan ja vein sen yhdelle ihmiselle joka lupasi viedä sen työpaikalleen.Sanoin että laita lappu että saa ottaa ilmatteks joten saa nähdä meneekö jotain.Olen ennenkin kyseiseen paikkaan antanut viedä ja jopa myynyt pari takkia kirppari hinnalla.En jaksa enää hinnoitella ja raahata edestakas joten jos jollekin kelpaa ilmatteks niin ainakin menee sitten tarpeeseen.
 

..ihana kesäilta ja ihana ilta-aurinko:love:*huokailee*

Ja mikäihmeen iltahässäkkä nyt tuli :D! Kun niin nätisti pyydettiin ja tilaisuuskin oli, niin se oli poika- äiti- laatuaikaa:love:...toi mun isopienipörröpääesikoinen on yks:love:...ja mä oon edelleen niin otettu siitä että pitää lähellään ja kertoo fiiliksistään ja aatoksistaan..tai että meidän on hyvä olla ihan hiljaakin koska oma yhteytemme :)...

Ja sitten äkistiyllättäen saunanlämmitystä ja nuoriso-osaston lukumääränlaskemista jajaja....


Tiiätkö, mun on hyvä olla :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Olipas ikävästi sanottu, kun en ketään aksua käytä hyväksi.

Sä olet tanssilavoilla tottunut naisiin, jotka pitävät niitä termejä suurena kohteliaisuutena, mutta sen ulkopuollella monet voi pitää niitä vähän lipevinä ja niljakkaina, kaupan kassat ja tyttäresi kaverit esim. Etkös sanonut että ne sanovat sua pervoksi, mistähän se mahtaa johtua. Tuskin oikeasti olet.. :cool:
Jos ei natsaa niin sit ei natsaa ja hittojakos siinä.

Ja siis minähän olen ihan gauhee perwo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä