Noku Kisu ja Luna yllyttää aina mukaan juttuihinsaSitä se minäkin vähän ihmettelin
Et oo ollut ihan oma itsesi viime aikoina.
Noku Kisu ja Luna yllyttää aina mukaan juttuihinsaSitä se minäkin vähän ihmettelin
Et oo ollut ihan oma itsesi viime aikoina.
..tekis kyll...jep, pakastimeen vaan koko hörhö!Pannaan vaan
Jos sä vastavuoroisesti käsittelet mun pakarat ja takareidetKyll mää vähän, varsinkin toi vasenpuoli persuuksesta on vielä hellänä Tuu hieromaan
Kiitti murunen halaus sullekkin.Kais - halaan
Mulla on kans mummin ohella äitiä ikävä...ja isääkin......
Uuuhh, paskanpaska...meen pakastimeen ja jäädytän ton yhen perkeleen elimen...!
Mitään en oo tehnynnä!!Noku Kisu ja Luna yllyttää aina mukaan juttuihinsa
Olis kiva kun olis sellanen nappula mistä sais kytkettyä välillä tunteet pois päältä.Kais - halaan
Mulla on kans mummin ohella äitiä ikävä...ja isääkin......
Uuuhh, paskanpaska...meen pakastimeen ja jäädytän ton yhen perkeleen elimen...!
Oi todellakin!Olis kiva kun olis sellanen nappula mistä sais kytkettyä välillä tunteet pois päältä.
et kysyny lääkehiilesta...Vain greippi on kielletty
Joo, hierominen on kivaa ja hierottavana oleminenkin on kivempaa *wink wink*Jos sä vastavuoroisesti käsittelet mun pakarat ja takareidet
Hep! Mä tahtoisin sellasen napin, ei sattuis niin paljon eikä tuntuis ikävä miltäänOlis kiva kun olis sellanen nappula mistä sais kytkettyä välillä tunteet pois päältä.
KiitosKiitti murunen halaus sullekkin.
Niin on ikävä myös isää.
Älä ny ihtees jäädytä kuitenkaan.
Niin muuten onJoo, hierominen on kivaa ja hierottavana oleminenkin on kivempaa *wink wink*
*halaaruttaan*Hep! Mä tahtoisin sellasen napin, ei sattuis niin paljon eikä tuntuis ikävä miltään
*Kattoo tillittää sinisillä silmillään ja räpsyttelee niin viattomana räpsyttimiään eikä ymmärrä miks toinen on niin tuohuksissaan* Räpsyti räps räps...juu salaatti meni jääkaappiin ja nukuin nelisen tuntia Huomaaks sen muka jostain etten mä nuku tarpeeks?Mitään en oo tehnynnä!!
Aina vaan syytellään...ei oo mun vika jos et oo venytelly etkä vissiin syönykään kun se salaatti jäi ton Rättiksen juttujen takia ja unetkin on vissiin ollu taas sulla kortilla...
Tunteet,sekä hyvässä & pahassa,enemmän tai vähemmänKiitos
..en tiijä...vois sitä edes joskus tuntea vähemmänkin......
mää mitään tuohuksena oo...kun ihan nätisti vaan tässä*Kattoo tillittää sinisillä silmillään ja räpsyttelee niin viattomana räpsyttimiään eikä ymmärrä miks toinen on niin tuohuksissaan* Räpsyti räps räps...juu salaatti meni jääkaappiin ja nukuin nelisen tuntia Huomaaks sen muka jostain etten mä nuku tarpeeks?
Et sit vaan älyä kuolla, perkeleet kysyny lääkehiilesta...
Tunteet,sekä hyvässä & pahassa,enemmän tai vähemmän
Välillä hyvä tuntee,välillä taas voisi vähemmän.
Mut ei niitä pois saa sydämestään.
Oikeessapa ootEikä ihmisen oo hyvä olla täysin ilman mitään tunteita
Ei tietenkään.Eikä ihmisen oo hyvä olla täysin ilman mitään tunteita
Ei pysty kun sattuu peppuun