The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikä..nyt vasta huomasin tämän..siis ihan ihana viesti Aksu <3
Mua saa ja täytyy potkia persiille mutta mä olen sitten aika iso haaste, koska luonnetta löytyy joten *pyllistää vieno kainosti* anna mennä vaan muru:love:
Mun takamuksessani on vuorenpeikon nahka joten saapi potkia enkä sitä edes huomaa.
Milloin mä potkin niin en potki maassa makaavaa koskaan.
 
No et sä pitsille pärjää mitenkään.
Todella kova mimmi kunnes jälkikasvunsa päätti tehdä hänestä mummon.
Nyt hän neuloo pikkusukkia eikä yhtään piittaa vaikka kuinka ärsytän. Niih! Saakeli.

Sitäpaitti mä olen kusipää pahimmasta päästä.
Et sä mikään kusipää ole...ehkä ohimennen sellasesta uneksinut, mutta kaikesta kirjottelusta päätellen voin helposti sanoa ettet ole kusipäätä nähnytkääno_O
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Et sä mikään kusipää ole...ehkä ohimennen sellasesta uneksinut, mutta kaikesta kirjottelusta päätellen voin helposti sanoa ettet ole kusipäätä nähnytkääno_O
Saanko sanoa?

On muuten vittumaista olla Aksu. Semmoinen johon luotetaan kuin ratakiskoon. On aina vankkumatta paikallaan eikä horju. Sopii itkeä olkaa vasten ja minä olen kuuntelevinani.
Mut kukaan ei tykästy ratakiskoon. Se vaan on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
No et sä pitsille pärjää mitenkään.
Todella kova mimmi kunnes jälkikasvunsa päätti tehdä hänestä mummon.
Nyt hän neuloo pikkusukkia eikä yhtään piittaa vaikka kuinka ärsytän. Niih! Saakeli.

Sitäpaitti mä olen kusipää pahimmasta päästä.
o_O Et oo onnistunut ärsyttämään ennen ruttunaamojakaan. Asioista ollaan saatettu olla eri mieltä mutta sinusta oon tykännyt aina
 
Onnittelut, jos lomasi alkaa ensi viikolla: luvassa hellettä ja kesän lämpimin viikko
Torstai 20.7.2017 klo 19.50 (päivitetty klo 21.00)

Lämmin ilmamassa leviää koko Suomeen ja voi nostaa elohopeat yli hellerajan.

  • Forecan meteorologi ennustaa ensi viikolle hellelukemia hipovaa lämpöä Lappia myöten.
  • Luvassa on todennäköisesti kesän tähän mennessä lämpimin viikko.
Ensi viikolla päästään jopa 25 asteeseen, kertoo Forecan päivystävä meteorologi Ilkka Alanko Iltalehdelle. Lämmin ilmamassa saavuttaa Suomen tiistaina ja leviää keskiviikoksi aina Lappia myöten, joskin paikoittain voi tulla ilmaa viilentäviä sateita.

- 20-25 astetta, sillä välillä ja sitten on sateita, jotka viilentävät paikoitellen ilmaa, Alanko ennustaa.

Vaikka sää on lämmöstä huolimatta ensi viikollakin osin epävakainen, on suomalaisilla silti aihetta juhlaan. Ensi viikosta on tulossa toistaiseksi tämän kesän lämpimin. Kun aurinko pääsee paistamaan, voidaan nousta yli 25 asteenkin.

- Lämpimin ilmamassa, mitä tässä on kesän aikana nähty. Kyllä tämä lämpötilojen suhteen näyttää hyvältä, etelästä Lappiin asti, Alanko lupaa.

Viileä viikko

Kuluva viikko on ollut Forecan mukaan tavanomaista viileämpi. Epävakainen sää ja sateet ovat viilentäneet ilmaa, minkä lisäksi ilmavirtaus on kääntynyt viikon puolivälissä pohjoisen puolelle.

STT:n mukaan Ilmatieteen laitos ennustaa perjantaiksi sade- ja ukkoskuuroja etenkin maan keskivaiheille. Paikoin voi sataa jopa rakeita. Lounaisrannikolla ja Lapissa on enimmäkseen poutaa, mutta lauantaina etelämpänä on aurinkoisempaa.

Forecan ennusteen mukaan viikonloppuna ollaan vielä etelässäkin alle 20 asteessa ja Lapissa hieman yli kymmenessä, mutta jo ensi tiistaiksi ennustetaan 21 astetta niin etelään kuin pohjoiseenkin.

Ei yllä 30 asteeseen

MTV:n meteorologi Markus Mäntykannas arvioi, että lämpötila voi hätyytellä jopa 30 astetta, jolloin toukokuussa mitattu lämpöennätys, 27 astetta, menisi rikki. Alanko ei ole yhtä optimistinen.

- Ei tässä nyt ihan semmoista kyllä, kunhan tuo 25 tulisi. Sateet tuossa viilentää ja pilvisyys on kysymysmerkki, hän toteaa.

Mäntykannas pitää viikkoa kirkkaasti parhaana lomaviikkona, mutta Alanko allekirjoittaa sen näin ollen vain lämpötilojen osalta. Loppuviikosta sateet alkavat yleistyä.

- Ei mitään jatkuvia sateita tosiaan, vain paikallisia, hän kuitenkin lohduttaa.

Alangon mukaan lämpöä riittää ainakin viikoksi.


Ensi viikolle lupaillaan kelpo kesälomakelejä.

Korjaus klo 21:00: Meteorologi Markus Mäntykannas ei luvannut 30 astetta, vaan että 30 astetta voidaan jopa hätyytellä.
PATRIK SAARTO
patrik.saarto@iltalehti.fi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä