The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joskus se hiljaisuuskin voi kertoa jotain...tai ne teot, pienetkin... Ja jollekin omien tunteiden ja haluamisten ääneen sanominen voi olla vaikeaa, ehkä onnistuu paremmin esim.kirjoittamalla...mutta malttiahan se kysyy ja sitä halua ja tahtoa oppia ymmärtämään toista.
Niin no mä OLETAN pienessä päässäni että hiljaisuus merkitsee huonoa mulle...aina. :unsure:
 
Nyt on ainakin rauha,ei tarvii kamppailla niin kuin ei tarvii ystävänsäkään.
Varmaan viimeinen niitti oli Chis Cornnelin itsemurha,Chrisin syntymäpäivä oli tänään :(
:(
Toivottavasti on rauha...

Kamppailla kun ei kenenkään tarvitse. Apua on saatavilla kun sitä uskaltaa pyytää. Itseasiassa se on suurinta rohkeutta ja elämännälkäisyyttä se. Yksin ei tarvitse pärjätä..
 
:(
Toivottavasti on rauha...

Kamppailla kun ei kenenkään tarvitse. Apua on saatavilla kun sitä uskaltaa pyytää. Itseasiassa se on suurinta rohkeutta ja elämännälkäisyyttä se. Yksin ei tarvitse pärjätä..
Niih,noi alkoholi & huumetaistelut + lapsuuden hyväksikäyttö,voi olla niin kovia& synkkiä ettei jaksa taistella enää vaikka olisi saanut apua. :(
 
Niih,noi alkoholi & huumetaistelut + lapsuuden hyväksikäyttö,voi olla niin kovia& synkkiä ettei jaksa taistella enää vaikka olisi saanut apua. :(
Toi on totta...mutta kun ihmiset ymmärtäis hakea apua...oikeesti. Kun sitä apua ON saatavilla...mä oon miettinyt monesti että pelottaako heitä ajatus siitä ettei menneet enää vaivaa? Mua ainakin pelotti se yhessä vaiheessa mutta otin ja hyppäsin silti. Nykyään olen päässyt, ainakin omasta mielestäni, aika hyvin eroon menneisyyden haamuista ja voin aina haistattaa paskat mahdollisille ahistuksille mitkä mieleen yrittää ängetä lapsuus/nuoruus ajoilta.
 
Toi on totta...mutta kun ihmiset ymmärtäis hakea apua...oikeesti. Kun sitä apua ON saatavilla...mä oon miettinyt monesti että pelottaako heitä ajatus siitä ettei menneet enää vaivaa? Mua ainakin pelotti se yhessä vaiheessa mutta otin ja hyppäsin silti. Nykyään olen päässyt, ainakin omasta mielestäni, aika hyvin eroon menneisyyden haamuista ja voin aina haistattaa paskat mahdollisille ahistuksille mitkä mieleen yrittää ängetä lapsuus/nuoruus ajoilta.
Joo,totta. En tietysti hänen osaltaan voi sanoo oliko hakenut apua ja oliko saanut sitten kun tuohon ratkaisuun päätty. Ystävänsä kuolema varmasti suisti radaltaan koko miehen,vaikka olisi ollut paremmassa kunnossa jo.

Halaus,hyvä että sie oot selvinny ja nykyään asiat paremmin.
 
Niin no mä OLETAN pienessä päässäni että hiljaisuus merkitsee huonoa mulle...aina. :unsure:
Olettaminen ei ole tietämistä. Joten et voi tietää mitä hiljaisuuden takana on...se voi olla ajan pyytämistä tai miettimistä tai ihan vaan hiljaisuutta...

Eikä aina voi vaan olettaa sitä huonointa vaihtoehtoa...jos vaikka onkin epävarmana ja ehkä jännittääpelottaa...


Tai...en mie tiijä itekään mittään:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Olettaminen ei ole tietämistä. Joten et voi tietää mitä hiljaisuuden takana on...se voi olla ajan pyytämistä tai miettimistä tai ihan vaan hiljaisuutta...

Eikä aina voi vaan olettaa sitä huonointa vaihtoehtoa...jos vaikka onkin epävarmana ja ehkä jännittääpelottaa...


Tai...en mie tiijä itekään mittään:notworthy:
...että sinä kanssa osaat valita noi sanas aina:cry:

Eikäkö *ryhdistäytyy molemmat rinnat topakkana* siis joo ei mä en nyt muista yhtään, en yhtään mitä mun piti tähän kommentoida :eek::cautious:

Mutt varo tuota meidän aa-ryhmän opettajaa, hänellä menee nää jutut vähän liikaa nyt tunteisiin niin että kohta alkaa liha tummuun ja tukka pölisemään:barefoot: *vilkuilee Lunaa peloissaan*:eek:
 
Jaa. No lopettakaa se lässytys ja ryhdistäytykää. Ei ihme että naisia pidetään vähän pipeinä.
Kauheeta.
Mun miehenä pitäis olla ratakisko joka ei taivu?
Aina saa hävetä.
En ny ihan äkkiä muista törmänneeni naiseen jonka tarttis hävetä?
Ja vaikka itte tulee törttöiltyä joka päivä nii ei mun hävetä tartte kun en koskaan tee mitään mitä äitini ei hyväksyisi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä