Paula. Pari kysymystä sulle!

Silläkin uhalla että laitat jostain ihan muusta asiasta linkkejä ja vuorovedet loiskahtelee, niin....

Tuli vaan tässä mieleen sun lapset. En sano että nää on ns.pakollisia lapsuuden juttuja kokea, mut lähellä sitä.

1) Onko sun lapset saanu koskaan syödä hampurilaista tai pizzerian pizzaa?
2) Mitä oot tarjonnu niiden synttäreillä, onko sipsit ja karkit ollu pannassa? Onko niiden synttäreillä pidetty kalvoesitys limsan väriaineista?
3) Miten usein sun lapset on saanu karkkeja, saako ees pari kertaa vuodessa?

En anna itsekään noiden syödä hampurilaisia paljon ja limsaa meillä on 3-4 kertaa kesässä, mut silti kiinnostaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Silläkin uhalla että laitat jostain ihan muusta asiasta linkkejä ja vuorovedet loiskahtelee, niin....

Tuli vaan tässä mieleen sun lapset. En sano että nää on ns.pakollisia lapsuuden juttuja kokea, mut lähellä sitä.

1) Onko sun lapset saanu koskaan syödä hampurilaista tai pizzerian pizzaa?
2) Mitä oot tarjonnu niiden synttäreillä, onko sipsit ja karkit ollu pannassa? Onko niiden synttäreillä pidetty kalvoesitys limsan väriaineista?
3) Miten usein sun lapset on saanu karkkeja, saako ees pari kertaa vuodessa?

En anna itsekään noiden syödä hampurilaisia paljon ja limsaa meillä on 3-4 kertaa kesässä, mut silti kiinnostaa...
En ole Paula mutta jäänpä mielenkiinnolla oottamaan millon saat ensimmäisen vastauksen missä kerrotaan avannepusseista sekä maissin ja soijan vaaroista...nyt menee jännäks:geek::barefoot:
 
Eipä se paula taida vastata, vaikka just ennen tän ketjun tekemistä hillui palstalla.

Taitaa hymähtää kierosti itsekseen "hähää, mä pakkasin luomuporkkanaa juuttisäkissä aina mukaan kun muksut meni jonkun synttäreille..."
 
vierailija
Siis joutuuko lisäaineista avanneleikkaukseen?
Kyllä moni on joutunut. Naapurissa asui vanhempi kaveri joka tunsi niitä ja huomasi asian C & C - lehdessä: kaikki ovat leikattuja niissä tukihenkilöissä, joiden oli tarkoitus auttaa sairastunutta. Hänellä tosin CU- tauti alkoi vaahtokarkeista. Selvisi terveeksi omin konstein suolellisena, mutta tohtori oli kieltänyt kertomasta kenellekään.
 
Kyllä moni on joutunut. Naapurissa asui vanhempi kaveri joka tunsi niitä ja huomasi asian C & C - lehdessä: kaikki ovat leikattuja niissä tukihenkilöissä, joiden oli tarkoitus auttaa sairastunutta. Hänellä tosin CU- tauti alkoi vaahtokarkeista. Selvisi terveeksi omin konstein suolellisena, mutta tohtori oli kieltänyt kertomasta kenellekään.
No mä tunnen satoja, tuhansia keski-ikäisiä tai vanhoja ja vain yhdellä on avanne.
 
vierailija
Eli kun paula olet linjoilla, niin vastaapas aloitusviestini kysymyksiin.
Olin jo. En osta vaahtokarkkeja.

"Leikkausjonoissa on väistämättä myös vainajia, maasta muuttaneita sekä ihmisiä, jotka ovat hoidattaneet vaivansa yksityisesti. Ihmisillä ei ole velvollisuutta ilmoittaa sairaalaan siitä, jos he eivät enää tarvitse leikkausta." - Kouvolan sanomissa 31.7.2003
 
vierailija
Olin jo. En osta vaahtokarkkeja.

"Leikkausjonoissa on väistämättä myös vainajia, maasta muuttaneita sekä ihmisiä, jotka ovat hoidattaneet vaivansa yksityisesti. Ihmisillä ei ole velvollisuutta ilmoittaa sairaalaan siitä, jos he eivät enää tarvitse leikkausta." - Kouvolan sanomissa 31.7.2003
En mä alotusviestissä kysyny vaahtokarkeista vaan sun lapsista. Onkohan koskaan jotain pientä cokis-pullollista maistaneet?
 

Yhteistyössä