mutt mähän annoin sulle säpinää, sitä aitooTaidan siirtyä Vapun ja Virpin seuraan,niillä on ainakin säpinää
Sä oot uus? vai vanha uus? en ole nähnyt ennen.Ärsyttävää, kun jonkun sarjan kolmannella tuotantokaudella ei ole käsikirjoittajalla enää muita ideoita kuin musikaalijakso.
Meni perjantaina tietokone säpäleiksi lasten käsissä, ja nyt vasta pääsin miehen tabletille. Mitä täällä on kirjoiteltu viikonloppuna ja alkuviikosta? Ainakin näemmä herneitä vedetty nenään.
En mä sellasesta säpinästä oikein tykkäämutt mähän annoin sulle säpinää, sitä aitoo
Pääasiassa siitä kuinka Majuri haaveilee joulukinkuista, Aksu ja Majuri haaveilevat softyn kinkuista, mä haaveilen Lunaticin kinkuista...Ärsyttävää, kun jonkun sarjan kolmannella tuotantokaudella ei ole käsikirjoittajalla enää muita ideoita kuin musikaalijakso.
Meni perjantaina tietokone säpäleiksi lasten käsissä, ja nyt vasta pääsin miehen tabletille. Mitä täällä on kirjoiteltu viikonloppuna ja alkuviikosta? Ainakin näemmä herneitä vedetty nenään.
Millasesta säpinästä sä tykkäät? Kerroppa mulleEn mä sellasesta säpinästä oikein tykkää
No sellasesta...*kiemurtelee vaikeana*Millasesta säpinästä sä tykkäät? Kerroppa mulle
Niin? Millasesta sellasesta?No sellasesta...*kiemurtelee vaikeana*
Onko Lunalla luomukinkkuja?Pääasiassa siitä kuinka Majuri haaveilee joulukinkuista, Aksu ja Majuri haaveilevat softyn kinkuista, mä haaveilen Lunaticin kinkuista...
Äläpäs kiusaa viattomiaNiin? Millasesta sellasesta?
Emmä tiedä...vieläOnko Lunalla luomukinkkuja?
Mä en enää tiedä mistä haaveilla.Pääasiassa siitä kuinka Majuri haaveilee joulukinkuista, Aksu ja Majuri haaveilevat softyn kinkuista, mä haaveilen Lunaticin kinkuista...
soriiiiiiÄläpäs kiusaa viattomia
Unohdit 715517Pääasiassa siitä kuinka Majuri haaveilee joulukinkuista, Aksu ja Majuri haaveilevat softyn kinkuista, mä haaveilen Lunaticin kinkuista...
Mä en enää tiedä mistä haaveilla.
Mulla on pienet nöpöttävät söpöt, softylla isommat nöpöttäjät ja niin söpöt...tissejä siellä ja tissejä täällä...kaikki ne on omalla tavalla kauniita. <3Unohdit 715517
Juuri muusta o puhuttukaan kuin 71553157ä
Isoista, pienistä, väärän ja oikean kokoisista joko nöpöttävistä tai muuten vaan oikeella paikallaan olevista.
Sitä paitti mä just ny haaveilen pekonihampurilaisesta mut en jaksa lähteä hakemaan.