The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toistan itseäni: lait...korjaan. Tyrkkää kasvamaan.

Ja sä oo ylpee omista just sopivan kokoisista tisseistäs :)!
Olen minä jokusen tissiparin eläissäni nähnyt, mutta semmoisiin en ole törmännyt mitkä ei mulle kelpais.
Eihän mun tartte niitä jatkuvasti kanniskella.
Mulla on oma taakka vasemmassa lahkeessa ja jos se ei kelpaa sellaisenaan niin mä löydän oven ihan itse.
 
Helppo se on kommentoida naisten ulokkeita kun ne on tossa edessä tyrkyllä mut eipä sinne miesten housuihin nää minkä kokonen siellä killuu.Eikä tulis mieleenkään kommentoida sen kokoa kantajalleen tai muillekaan.
 
Olen minä jokusen tissiparin eläissäni nähnyt, mutta semmoisiin en ole törmännyt mitkä ei mulle kelpais.
Eihän mun tartte niitä jatkuvasti kanniskella.
Mulla on oma taakka vasemmassa lahkeessa ja jos se ei kelpaa sellaisenaan niin mä löydän oven ihan itse.
Taas tekis niin mieli ihan pikkusen tehä jotain tolle viestille...ihan pikkikikkisen riikkisen vaan:notworthy:
 
Helppo se on kommentoida naisten ulokkeita kun ne on tossa edessä tyrkyllä mut eipä sinne miesten housuihin nää minkä kokonen siellä killuu.
Niin ja vaikka näkis niin mikä hirmu itkupotkuraivari siitä syntyis jos sitä alkais naureskelemaan ja vähättelemään JA ihan syystäkin tulis. Sellasia asioita saa vähätellä...ihminen kun on niin paljon muutakin kuin tissiäpimperoajapippeliä...
 
Olen minä jokusen tissiparin eläissäni nähnyt, mutta semmoisiin en ole törmännyt mitkä ei mulle kelpais.
Eihän mun tartte niitä jatkuvasti kanniskella.
Mulla on oma taakka vasemmassa lahkeessa ja jos se ei kelpaa sellaisenaan niin mä löydän oven ihan itse.
Taakka?!:cautious:..siis niinku..ei, nyt en kysy mitn:notworthy:

Mutta siis - se on ihan ja sama minkäkokoset tissit tai pippelipallit löytyy:). Koska se ihminen itse on se tärkein :)(y).
 
Niin ja vaikka näkis niin mikä hirmu itkupotkuraivari siitä syntyis jos sitä alkais naureskelemaan ja vähättelemään JA ihan syystäkin tulis. Sellasia asioita saa vähätellä...ihminen kun on niin paljon muutakin kuin tissiäpimperoajapippeliä...
Joo lisäsin pätkän tonne viestiini.Ei tulis mieleenkään sanoa mitään,aina on kelvannu oli sitten millanen tahansa.Ei se ole loppupeleissä se tärkein asia.Tai ainakaan pitäs olla.
Kyllähän jokasella on omat ihanteet,se on ihan ok mutta että kommetoi sellasii ja tekee valintoja sen perusteella niin(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä