The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious: enkä mä nyt jummarra että mitä h a u s k a a tuon itikan hommissa on ollut että hihittäähekottelette siellä leukaperät levällään....


...kantsis olla varovainen siellä:cautious:..tommosesta hirnumisesta voi tulla valtaisa hikkakohtaus...tai sitten nieluun surraa kärpänen...

Että ihan omalla riskillä vaan!
 
No just tuo:oops::barefoot:...on tämän päivän aikana hjuvin noussut nääs nuo saaplarin kutipatit... Päivän aikana kiemurtelin töissä kun selkää kutitti niin juukelisti - eikä tilannetta ja olotiloja auttanu ollenkaan se että yks himputin koiranleuka irvaili mulle että mussa taitaa olla viipottamassa punkki a r m e i j a *ufopääkkönen*!!! kun nuin onkimatoilen :confused::eek::cautious::mad:...

Ja töitten jälkeen jouduin vielä sinkoileen ihmisten ilmoille kaupunkiin ja siellä sitten:oops:...no sanotaanko näin että mulla on ollut huomattavasti vähemmän k u u m o t t a v i a kaupunkireissujakin:notworthy:...
:LOL:
Ei tuolle kyllä sopis nauraa kun tiiän mistä puhut, tuli sen verran kiemurreltua itekkin tässä männä päivänä ihmisten ilmoilla niin että meinas järki lähtee päästä:oops:
 
Sarjassamme (melkein joka kerta) väärin luetut otsikot palstalla: Värikäs Pimpsa ja mahdoton kuntorempsa.

Siis ainakin kerran päivässä ihmettelen tuota otsikkoa ennenkun muistan ja tajuan ettei edelleenkään ole pimpoista tai rempsoista kysymys:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä