Tavallaan mäkin nähny ne leffat noin kun piilottelen tyynyn takana tai oon silmät kiinni pelottavimmat kohtauksetPätkiä nähny,en pysty katsoo
Tavallaan mäkin nähny ne leffat noin kun piilottelen tyynyn takana tai oon silmät kiinni pelottavimmat kohtauksetPätkiä nähny,en pysty katsoo
Pienissä potuissa on paljon glykoalkaloideja eikä niitä pitäisi syödä ollenkaan. Siemenperunaksi kelpaavat kylläKuka on varastanu mun ruokahalun 2 päivää menny ettei oo maistunu ja tänää sain väkisin muutaman pienen potun ja pienen valmispihvin alas ja sit tuli olo.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/valkoposkihanhia-ja-harmaalokkeja-kuollut-selittamattomasti-etela-suomessa-voimme-vain-arvella-mika-se-kokonaismaara-on/6503356Mun koski aamulla..
Ei oo kivaa toi särky
Jatka vielä niin käännyn kohta, pyllistän ja pier....mäne nyt siitä jo jonnekkii muualle linkkeines pösilö.https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/valkoposkihanhia-ja-harmaalokkeja-kuollut-selittamattomasti-etela-suomessa-voimme-vain-arvella-mika-se-kokonaismaara-on/6503356
Aina kun estetään kertomasta syytä, päätetään asia mysteeriksi
Lähtiskö se alkoholilla jos sen sillälailla myrkyttäisApua
NiinLähtiskö se alkoholilla jos sen sillälailla myrkyttäis
Hui tiiä mitä kautta se tulis softysta sitten kännissä ulosLähtiskö se alkoholilla jos sen sillälailla myrkyttäis
Hui tiiä mitä kautta se tulis softysta sitten kännissä ulos
Tuskinpa, mut voi siellä juomavedessä olla tätäkin:Lähtiskö se alkoholilla jos sen sillälailla myrkyttäis
Tiiä miten hyvältä tuntuisHui tiiä mitä kautta se tulis softysta sitten kännissä ulos
No nytkö se alieni sitten syntyyHitto, ihan ku synnytys olis alkamassa. Samanlaiset kivut.
Sitten oisit ihan lärvitJos hakis naapurilta pullon kirkasta? Vetäsis sen naamaan.
No niin joo mutt entäs jos se tulee sieraimestaTiiä miten hyvältä tuntuis
Mäkin olen viikonloppuna...en oo tottunu niin su on tukka pipinä ja wc pytty halikaverinaSitten oisit ihan lärvit
softy voi tykätä sellasestaNo niin joo mutt entäs jos se tulee sieraimesta
Mulla ei koskaan tule krapulaa onneksMäkin olen viikonloppuna...en oo tottunu niin su on tukka pipinä ja wc pytty halikaverina
Niin tais käydä.No nytkö se alieni sitten syntyy
Ei mullekaan sillon kun ryyppäsin useammin mut nyt niin harvoin että pienikin määrä tekee viikon krapula. Olen tällä viikolla yrittäny harjotella mut ei se taida riittää.Mulla ei koskaan tule krapulaa onneks
Mitä väliä. Sitte ei vituta enää.Sitten oisit ihan lärvit
Mulla harvoin.Mulla ei koskaan tule krapulaa onneks
Mull oli tässä sellaset kymmenisen vuotta etten juonut yhtään, sitten otin sen pari punkkulasillista ja tulin känniseen mutta ei mulla silti karapulaa tullu Väsyneempi oon aina seuraavana päivänä kylläEi mullekaan sillon kun ryyppäsin useammin mut nyt niin harvoin että pienikin määrä tekee viikon krapula. Olen tällä viikolla yrittäny harjotella mut ei se taida riittää.
No ei varmaanMitä väliä. Sitte ei vituta enää.