The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Softy
vierailija
Iltasanomissa:
"Paulig Frezza Forte -kahvijuomat päiväyksellä 29.3.2017 vedetään takaisin. Paulig vetää erän Pauligin Frezza Forte -kahvijuomaa markkinoilta, koska erän joukkoon on saattanut päätyä ennen tuotantoa pakattuja testipulloja, jotka sisältävät tuotantolinjan läpiajovettä, eikä kahvijuomaa.

Voiko läpiajovesi olla vaarallista, jos huomaamaton kuluttaja hörppääkin sitä kulauksen?

– Se on vettä. Meidän alustavien selvitysten mukaan ei ole viitteitä siitä, että virheellinen tuote olisi vaarallinen terveydelle, sanoo Pauligin viestintäjohtaja Anita Laxén.

– Olemme lähettäneet tuotteen eteenpäin ulkopuoliselle laboratoriolle, mutta saamme testitulokset vasta viikon päästä, Laxén sanoo.

Laxén arvioi, että kyse on enintään muutamasta pullosta, mutta yhtiö vetää koko erän pois.

Kyseinen erä on valmistettu 29. maaliskuuta 2017, mutta Pauligin mukaan laatuvirhe voi olla ainoastaan tuotteessa, joka on valmistettu kyseisenä päivänä ennen aamuyhdeksää.

Tuotteet valmistetaan Pauligin alihankkijalla Saksassa.

Kahvijuomat on toimitettu keskusliikkeille, keskusliikkeiden asiakkaille ja vähittäiskaupoille.

Paulig pyytää kuluttajia palauttamaan kyseisen erän tuotteet ostopaikkaan tai suoraan Pauligille."
 
.
Ei mullekaan sillon kun ryyppäsin useammin mut nyt niin harvoin että pienikin määrä tekee viikon krapula. Olen tällä viikolla yrittäny harjotella mut ei se taida riittää.
Mull oli tässä sellaset kymmenisen vuotta etten juonut yhtään, sitten otin sen pari punkkulasillista ja tulin känniseen mutta ei mulla silti karapulaa tullu :eek: Väsyneempi oon aina seuraavana päivänä kyllä:oops:
Mitä väliä. Sitte ei vituta enää. :whistle:
No ei varmaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä