Softy
HuomentaHuomenta
HuomentaHuomenta
Koitahan parantua pikaisesti.Tää päivä meneeki sängyssä. Ripuli iski yöllä ja on huono olo.
Joo eiköhän se tästä. Ketuttaa kun työpaikalla mutistaan kun on kipeenä.Koitahan parantua pikaisesti.
Sattuneesta syystä mulla on ollut niitä päiviä jolloin ei voi lähteä viittä askelta kauemmaksi vessasta joten ihan taatusti tiedän tuon tunteen.
Onpa ikävää että naapurisi sängyssä on jotain vikaa kun jo kääntyissä natiseeEi kuulunut lokin rääkymistä tänä aamuna. Naapurissa sänky natisi.
Höpöhöpö unissas kirjottelet sielläOlen jo heränny
Höh no tuo ei ole kivaaTää päivä meneeki sängyssä. Ripuli iski yöllä ja on huono olo.
Onks tossa ny jotain uutta tietoo?Höpöhöpö kännissä olen täällä
Onks tossa ny jotain uutta tietoo?
Jaha
Vessanoveen kyllä löin pääni tänään. mutta emmä kännissä ole
Näin myöhään.Olen jo heränny
Ei kuulostanut pelkästään kääntyilyltä. Ja miksei aikaisemmin ole natissut.Onpa ikävää että naapurisi sängyssä on jotain vikaa kun jo kääntyissä natisee
No Jaaha??!!Jaha, mä olin nakit silmillä jo kukonpierun aikaan.
Susta tulis kyllä niin hyvä salapoliisiEi kuulostanut pelkästään kääntyilyltä. Ja miksei aikaisemmin ole natissut.
...ja tämä tieto on tärkeä koska...?Olen jo pieraissut
Tai soittanut ovikelloa. Tiedän sen jätkän.Susta tulis kyllä niin hyvä salapoliisi
Oisit menny huhuilemaan postiluukusta huolestuneella äänellä ja kysynyt mikä sängyssä on oikein vikana kun silleen natisee ja nitisee
Toivottavasti lokin hiljeneminen ei liity naapurin sängyn natinaanEi kuulunut lokin rääkymistä tänä aamuna. Naapurissa sänky natisi.
Jos ne järkytty?Toivottavasti lokin hiljeneminen ei liity naapurin sängyn natinaan
tai menivät mukaan???Jos ne järkytty?
Tule tänne.No niin perwåille tiedoksi, että mä lähen ny ulos