The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis nainen jolla on mielestään tarpeeksi kenkiä?

Oletko nyt ihan varma, että sinulta ei puutu mokkanahkaisia talvinilkkureita tai iloisenpirteänkeltaisia kumisaappaita?
Ei muuten puutu:)!
Mulla on nyt ne ihunanpirtsakat keltaset kumisaappaat:love:!!!
Enkä mä mitään tee mokkanahkasilla saappailla kun saan ne näillä nykyisillä talvimukamaskeleillä litslätsäsiksi eli piloille.

En mä taija kuules tarvita tähän hätään ja talvikin on muistini mukaan turvattu :)
 
vierailija
Moikkeliskukkuu murut :) ( vilkuttaa )

Vartin yli kaheksan heräsin,mokoma mies kun ei herättänyt kaheksalta.

Rauhallinen & iisi aamu ja lounas syöty.

Mukavaa päivää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei stna tätä remppatouhua.
Ensinnäkin, jos on telineistä hukkapätkiä niin ne voi l a i t t a a paikalleen, ei tarvitse paiskoa. Ei hidasta hommaa yhtään mutta äänensäästö olisi melkoinen.

Ja märän puutavaran käyttötarkoituskin selvisi. Sillä tehdään kulkuväyliä ja tasoja rakennustelineisiin.
Niitä on tässä nyt n a u l a t t u koko päivä.
Jos telineet on sillai puutteelliset, että niissä tarvitaan puutavaraa niin ruuvi ja akkupora on keksitty. Olis helpompi purkaakin eikä olis tommoista tarpeetonta pauketta.

Minulla ei todellakaan ole mitään työn ääniä vastaan, niit ny vaan pakostakin on. Samoin kuin lasten leikit, ei ne o mua koskaan häirinneet.
Mut toi tarkoituksellinen metelöinti jonka osaava välttäisi... niin toi alkaa ottaa päähän.
 
Ei stna tätä remppatouhua.
Ensinnäkin, jos on telineistä hukkapätkiä niin ne voi l a i t t a a paikalleen, ei tarvitse paiskoa. Ei hidasta hommaa yhtään mutta äänensäästö olisi melkoinen.

Ja märän puutavaran käyttötarkoituskin selvisi. Sillä tehdään kulkuväyliä ja tasoja rakennustelineisiin.
Niitä on tässä nyt n a u l a t t u koko päivä.
Jos telineet on sillai puutteelliset, että niissä tarvitaan puutavaraa niin ruuvi ja akkupora on keksitty. Olis helpompi purkaakin eikä olis tommoista tarpeetonta pauketta.

Minulla ei todellakaan ole mitään työn ääniä vastaan, niit ny vaan pakostakin on. Samoin kuin lasten leikit, ei ne o mua koskaan häirinneet.
Mut toi tarkoituksellinen metelöinti jonka osaava välttäisi... niin toi alkaa ottaa päähän.
Oisko joku asukas valittanut niille viivyttelyistä ja osottavat mieltään nyt sieltä metelöimällä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä