Höpöhöpö...mä tuun sun viekkuun niin et oo siellä yksinäs *tömähtää kuopan pohjalle kisun viereen*Luokattoman huonojen juttujen montussa
Höpöhöpö...mä tuun sun viekkuun niin et oo siellä yksinäs *tömähtää kuopan pohjalle kisun viereen*Luokattoman huonojen juttujen montussa
Niin minäkin, olen siis eri mieltä en viisas...Kuulema bansku on parhaimmillaan ja makeimmillaan silloin kun se on musta....viisat sanoo niin...mä oon eri mieltä
Poikkeus vahvistaa sääntöäNii.. mutta miks ne sitten minuukin imevät, emmä mikään hörhö oo? Etkä sinäkään oo!! Sun pörrös kyllä on mutta ei ne sitä imeskelekkään niin sitä ei lasketa!
Nokun..mutku......pelottaahirvittääkauhistuttaahepuloittaapanikoittaa...Hiljaa siellä,tollasia ihme joutavuuksia siellä nyt puhut
olen siis viisas. kiitti vaan paljon.Kuulema bansku on parhaimmillaan ja makeimmillaan silloin kun se on musta....viisat sanoo niin...mä oon eri mieltä
No justhan mä sanoin että kahvinkeittäjäks sinne niin mitä luulisitMitä sä voisit sille automekaanikolle antaa? *istuu ja tillittää katsoa suoraan silmiin uteliaana*
Mikä?Nokun..mutku......pelottaahirvittääkauhistuttaahepuloittaapanikoittaa...
Pelkkää kahvia? Mutt entä jos hän juo teetä?No justhan mä sanoin että kahvinkeittäjäks sinne niin mitä luulisit
Niinkö mä sanoin...evvarmana.....mää nyt en oo viisautta kuuppasessani nähnykään mutta sä oot fiksuNiin minäkin, olen siis eri mieltä en viisas...
*halaaruttaan*Mikä?
Niin muakin
Höpöttämättä siellä taas Eihän viisautta nää vaan tuntee, ihmiset siinä sun ympärillä sen tuntee vielä enemmän ja paremmin. Sulla on hyvä tahto ihmisiä kohtaan etkä tee pahaa kenellekään, eiks se oo viisasta ja fiksua?Niinkö mä sanoin...evvarmana.....mää nyt en oo viisautta kuuppasessani nähnykään mutta sä oot fiksu
Ollos höveliolen siis viisas. kiitti vaan paljon.
Automiehet juo aina kahvia varsinkin jos ne on mekaanikkoja,ne ryystää sitä litratolkulla.Pelkkää kahvia? Mutt entä jos hän juo teetä?
Kovasti yritän vaan ei se helppoo aina oo.*halaaruttaan*
Pelätäänpä sitte yhessä ja ollaan samalla yhessä tosi rohkeita
Ei juo kaikki automiehet kahvia ja tämä on varma tieto!Automiehet juo aina kahvia varsinkin jos ne on mekaanikkoja,ne ryystää sitä litratolkulla.
noup.Automiehet juo aina kahvia varsinkin jos ne on mekaanikkoja,ne ryystää sitä litratolkulla.
En mä ny mikään enkuli vielä oo...sitäpaitti kyllä mä toopeilen ihan urakalla ja osaan todellakin olla vähemmän viisasHöpöttämättä siellä taas Eihän viisautta nää vaan tuntee, ihmiset siinä sun ympärillä sen tuntee vielä enemmän ja paremmin. Sulla on hyvä tahto ihmisiä kohtaan etkä tee pahaa kenellekään, eiks se oo viisasta ja fiksua?
Mä tiiänKovasti yritän vaan ei se helppoo aina oo.
Toopeilu on eri asia Sulla on oikeesti taito antaa lohtua sillon kun toisella on pahaolla..sekin on viisautta, että pystyy lohduttamaanEn mä ny mikään enkuli vielä oo...sitäpaitti kyllä mä toopeilen ihan urakalla ja osaan todellakin olla vähemmän viisas
Mutta ei varma tietoTosi mekaanikot kyllä juo,tämä on tieto
Noemmäänytiiäonkoeriasia*venkoilee ja kiemurtelee*...mokailen kuitenkin. Ihan hyväkin että kömöilen, joskus jotain saatan oppia...Toopeilu on eri asia Sulla on oikeesti taito antaa lohtua sillon kun toisella on pahaolla..sekin on viisautta, että pystyy lohduttamaan
Sitä paitsi toopeilu on aika hauskaa...tai hauskan näköistä varsinkin jos ei itte toopeile vaan näkee toisen toopeilevan
Miksei olisMutta ei varma tieto
Ei se mitään koskaNoemmäänytiiäonkoeriasia*venkoilee ja kiemurtelee*...mokailen kuitenkin. Ihan hyväkin että kömöilen, joskus jotain saatan oppia...
No joo, onhan toopeilussa kyllä omat hohtohetkensä!